پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: جدول ترکیب کاندیداهای نمایندگی مجلس دراستان بوشهر از نظر شغل، سابقه نمایندگی نشانگر مشارکت اقشار مختلف با گروه سنی و مشاغل متنوع دراین دوره انتخابات است.
کد خبر: ۱۷۹۹۸
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۳

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: جدول ترکیب کاندیداهای نمایندگی مجلس دراستان بوشهر از نظر شغل، سابقه نمایندگی نشانگر مشارکت اقشار مختلف با گروه سنی و مشاغل متنوع دراین دوره انتخابات است.

\n\n

 
\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی در نشست با هیئت نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان بوشهر با بیان اینکه روند اجرایی انتخابات در استان بوشهر با تعامل و هماهنگی هیئت‌های اجرایی و نظارت مطلوب است اظهار داشت: همکاری اعضای هیئت نظارت درروند مراحل گذرانده شده خیلی خوب بوده که جای قدردانی و تشکر دارد.
\n 
\nوی با بیان اینکه استان بوشهر در تشکیل هیئت‌های اجرایی در کشور جزء استان‌های موفق است تصریح کرد:  تشکیل به موقع هیئت اجرایی در استان بوشهر نشان از تعامل و همدلی اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت است.
\n 
\nرئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه در تعیین صلاحیت ثبت نام شدگان اقدامات لازم انجام شده گفت: از دیروز استعلام مراجعه چهارگانه انجام شده که بر اساس زمان تعیین شده مراحل مختلف بررسی صلاحیت اعلام می‌شود.
\n 
\nحقیقی با بیان اینکه روند بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس با دقت صورت ‌گیرد افزود: در بررسی صلاحیت داوطلبان باید اساس قانون و دقت لازم صورت گیرد تا خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نشود.
\n 
\nوی بااشاره به اینکه تجهیزات شعبه‌های اخذ رای در استان بوشهر به روز رسانی می‌شود گفت: اکنون بیش از 90 درصد شعبه‌های اخذ رای در استان بوشهر به امکانات ماهواره‌ای مجهز شده که با ستاد انتخابات استان بوشهر و کشور ارتباط مستقیم دارد.
\n 
\nرئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه با تخلف انتخاباتی برخورد قانونی و قضایی می‌شود گفت: داوطلبان فقط حق دارند برنامه‌ها و قابلیت‌های خود تشریح کنند و زیر سوال بردن کاندیدای دیگر جرم و تخلف است و پیگیرد قانونی دارد.
\n 
\nحقیقی از تشکیل همایش مشترک هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در مرکز استان بوشهر خبر داد و افزود: این نشست بزودی با حضور مسئولان ستاد انتخابات استان بوشهر  برگزار و مراحل مختلف انتخابات با تعامل و هماهنگی لازم بررسی می‌شود.
\n 
\nوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به اتحاد و همدلی در همه مراحل انتخابات افزود: منویات معظم‌له باید نصب‌العین مجریان انتخابات قرار داشته باشد تا نتیجه انتخابات مورد تایید همگان قرار داشته باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر