جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: لزوم توجه ویژه به حجاب، تلاش ویژه برای توسعه خارگ و عدم برخورداری برخی ادارات عسلویه از امکانات مناسب، از جمله موضوعات مطرح شده در نماز جمعه شهرستان‌های بوشهر است.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی كمالی در خطبه نماز جمعه خارگ اظهار داشت: جوامع امروزی به این نتیجه رسیده‌اند كه باید پاداش بدهند و امتیاز بدهند تا در توسعه و پیشرفت جهانی موفق باشند، خداوند نیز برای رسیدن انسان به كمال پاداش قرار داده است.
کد خبر: ۱۸۰۰۹
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: لزوم توجه ویژه به حجاب، تلاش ویژه برای توسعه خارگ و عدم برخورداری برخی ادارات عسلویه از امکانات مناسب، از جمله موضوعات مطرح شده در نماز جمعه شهرستان‌های بوشهر است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام موسی كمالی در خطبه نماز جمعه خارگ اظهار داشت: جوامع امروزی به این نتیجه رسیده‌اند كه باید پاداش بدهند و امتیاز بدهند تا در توسعه و پیشرفت جهانی موفق باشند، خداوند نیز برای رسیدن انسان به كمال پاداش قرار داده است.

\n\n

وی با بیان اینکه پاداش‌ها به دو نوع نقد یعنی در این دنیا و نسیه برای آخرت است، اضافه کرد: در مقابل هر عمل صالحی كه انجام می‌دهیم پاداش داده خواهد شد؛ كسانی كه ایمان آورده‌اند و عمل صالح انجام داده‌اند پاداش آنها از بین نخواهد رفت، بعضی اعمال هستند كه در این دنیا پاداش آن را دریافت خواهیم کرد.

\n\n

امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: خداوند در مقابل كارهای خیری كه ما انجام می‌دهیم پاداش به ما خواهد داد؛ چه در این دنیا چه در آخرت، ولی باید صبور باشیم.

\n\n

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با هوشیاری بحث تشكیل تمدن اسلامی را مطرح کرده است، افزود: دشمن با ایجاد فرقه‌های انحرافی در بین مسلمین، در پی ضربه‌زدن به دین اسلام است، با جنگ‌هایی كه با فرقه‌گرایی آغاز شده متاسفانه تمامی زیر ساخت‌های حیاتی كشورهای اسلامی را از بین برده‌اند.

\n\n

کمالی با اشاره به اینکه امروز آغاز سال ٢٠١٦ میلادی است، بیان کرد: این روز را به تمامی مسیحیان به‌ویژه خانواده شهدای جامعه مسحیت در ایران تبریك عرض می‌كنم.

\n\n

وی با بیان اینکه رضاخان هدیه‌ای كه از اروپا برای ایران آورد كشف حجاب بود، گفت: رضا خان فكر می‌كرد پیشرفت اروپا كشف حجاب بوده است ولی خوشبختانه ملت سرافراز ایران در آن زمان اصالت دینی خود را حفظ کرده‌اند.

\n\n

امام جمعه خارگ بیان کرد: در حال حاضر نیز رسانه‌های غربی این فرهنگ غربی را ترویج می‌دهند و این موضوع در سطح كشور در حال ترویج است؛ لحظه‌ای نباید غافل شویم تا این فرهنگ بی‌حجابی رواج پیدا كنند.

\n\n

وی اظهار کرد: از همه مردم كه پای این انقلاب ایستادند و در هشت سال در دفاع مقدس و دیگر برهه‌ها پای نظام و انقلاب مانند تشکر می‌کنم؛ همین حضور پرشور باید انتخابات باشد و این نظام باید در مقابل تمامی دشمنان سربلند باشد.

\n\n

کمالی ادامه داد: انشالله با وحدت و همفكری اهداف مقام معظم رهبری را در این جزیره مهم و استراتژیك تا پای جان دنبال کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر