جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: هم اکنون با احتساب افراد تحت تکفل بیمه شدگان اصلی و مستمری بگیران 40 میلیون نفر از مزایای بیمه ای این سازمان برخوردار هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرحمان تاج الدین روز یکشنبه در بوشهر افزود: از این شمار که بیش از نمی از جمعیت کشور را شامل می شوند، 11میلیون نفربیمه شده اصلی و دومیلیون وو 800 هزار نفر مستمری بگیر بازنشسته تامین اجتماعی هستند.\n\nوی اضافه کرد: توسعه و تجهیزمراکز درمانی در سراسر کشور و تقویت برنامه های فناوری اطلاعات در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد.
کد خبر: ۱۸۰۶۰
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳

فکرشهر: معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: هم اکنون با احتساب افراد تحت تکفل بیمه شدگان اصلی و مستمری بگیران 40 میلیون نفر از مزایای بیمه ای این سازمان برخوردار هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرحمان تاج الدین روز یکشنبه در بوشهر افزود: از این شمار که بیش از نمی از جمعیت کشور را شامل می شوند، 11میلیون نفربیمه شده اصلی و دومیلیون وو 800 هزار نفر مستمری بگیر بازنشسته تامین اجتماعی هستند.

\n\n

وی اضافه کرد: توسعه و تجهیزمراکز درمانی در سراسر کشور و تقویت برنامه های فناوری اطلاعات در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد.

\n\n

تاج الدین با اشاره به اینکه لیست های بیمه ای در کشور به صورت اینترنتی انجام می شود ادامه داد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم خدمات را در سطح مطلوب و رضایت جامعه هدف ارائه کنیم.

\n\n

منبع: ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر