شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حسین نجابت نماینده تهران در مجلس و از چهره های نزدیک به حداد عادل، در سخنانی به انتقاد شدید از نام نویسی محمدباقر عباسی سملی در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه بوشهر پرداخت...
کد خبر: ۱۸۰۸۹
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: حسین نجابت نماینده تهران در مجلس و از چهره های نزدیک به حداد عادل، در سخنانی به انتقاد شدید از نام نویسی محمدباقر عباسی سملی در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه بوشهر پرداخت.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ نجابت با بیان اینکه اصلاح طلبان از ترس رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان به صورت گسترده در انتخابات ثبت نام کردند گفت: در واقع حضور تعداد زیادی داوطلب وقتی در شرایط خاص و با افراد خاص همراه شود، منفی می‌شود؛ مثلا مهندسی در استان بوشهر با وجود آیت الله حسینی  بوشهری اقدام به ثبت نام  برای خبرگان می‌کند و این قطعا موجب وهن است و قطعا این افراد قصد جدی توهین دارند و در واقع پشت صحنه‌های در اینگونه رفتارها وجود دارد.

\n\n

وی تصریح کرد: برخی توصیه داشته‌اند که باید نهاد رهبری و شورای نگهبان را به هر گونه که امکان دارد تضعیف کنیم، ممکن است برخی عوام  نیز در پی همین سخنان  اقدام شورای نگهبان را در مورد اینکه برخی شرایط احراز را ندارند، را مستمسکی برای حمله به شورا بدانند.

\n\n

عباسی سملی سابقه مدیرکلی میراث فرهنگی استان را دارد و هم اکنون کارشناس شرکت آبفا روستایی بوشهر می باشد.

\n\n

در استان بوشهر علاوه بر آیت الله حسینی بوشهری نماینده کنونی استان در مجلس خبرگان، چهار نفر دیگر نیز کاندیدا شده اند که دو نفر آنها غیر روحانی هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر