جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تور یک روزه صنعتی بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر جهت مدیران شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی برازجان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر؛ دکتر عبداله آورا گفت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر تور یک روزه صنعتی بازدید از شرکتهای مستقر این مجموعه را با حضور جمعی از مدیران شرکتهای شهرک صنعتی برازجان برگزار کرد.
کد خبر: ۱۸۱۳۸
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳

فکرشهر: تور یک روزه صنعتی بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر جهت مدیران شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر؛ دکتر عبداله آورا گفت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر تور یک روزه صنعتی بازدید از شرکتهای مستقر این مجموعه را با حضور جمعی از مدیران شرکتهای شهرک صنعتی برازجان برگزار کرد.

\n\n

\n\n

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در پی این بازدید با بیان اینکه در این تور صنعتی از برخی واحدهای مستقر در این مجموعه بازدید به عمل آمد گفت: در این تور صنعتی جمعی از مدیران شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی برازجان حضور داشتند و از سه واحد تولیدی در زمینه ورقهای پلی کربنات تخت و ورق های دو شیت و موج دار، صنایع نئوپان و ام دی اف و صنعت چاپ بازدید به عمل آمد.

\n\n

وي هدف از برگزاری این تور را بهره مندی مدیران شرکتهای شهرک صنعتی برازجان با برخی واحدهای مستقر در منطقه ویژه به جهت آشنایی هرچه بیشتر با محصولات قابل استفاده در شهرک های صنعتی و همکاری های دوطرفه عنوان کرد و افزود: بازدید از واحدهای صنعتی موفق باعث ارتباطی مستمر در جهت انتقال تجربیات و موفقیت های کسب شده و استفاده از ظرفیت های یکدیگر خواهد شد.

\n\n

وی همچنین بر اهمیت ویژه ایجاد شبکه های صنایع در مقیاس کوچک تأکید کرد و افزود: اهمیت این صنایع دلایل مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به آمار و ارقام حضور آنها در صنعت دنیا اشاره کرد به طوری که  متوسط تعداد واحد‌های صنعتی کوچک در سطح دنیا به بیش از 90 درصد کل واحد‌های صنعتی می‌رسد و در اروپا نیز از مجموع 16 میلیون واحد تولیدی تنها یک درصد آن صنایع بزرگ است.

\n\n

این مقام مسئول به تأکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از واحدهای کوچک و متوسط اشاره کرد و خاطر نشان کرد: باید تلاش شود تا با ایجاد خوشه های صنعتی برای تداوم فعالیت آنها بیش از گذشته توجه صورت بگیرد.

\n\n

دکتر آورا با اشاره به ضرورت ایجاد ارتباط مستمر و پایدار بین صنایع تصریح کرد: تحقق این مهم می تواند زمینه ساز تبادل نظر در عرصه صنعت و ارتقاء توانمندیهای بالقوه در این حوزه گردد.

\n\n

گفتنی است نحوه تأمین مواد اولیه، مدیریت خط تولید، فرآیندهای ترکیب مواد، نحوه ساخت محصولات، نحوه بسته بندی و نکاتی از این دست از جمله مواردی بود که مدیران شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی برازجان از نزدیک با آن آشنا و در مورد آن به بحث و گفت و گو پرداختند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر