جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از افزوده شدن 13 هزار نفر به جمعیت استان بوشهر در سال جاری خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، کیومرث صالحی‌نیا اظهار داشت: آمار نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت، پیشرفت و توسعه دارد و اداره ثبت احوال در این مسیر نقشی اساسی دارد.\n\nوی افزود: در استان بوشهر در راستای ثبت آمار و ارقام مهم و ثبت چهار واقعه اصلی تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته‌ایم و این روند تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۱۸۱۵۲
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از افزوده شدن 13 هزار نفر به جمعیت استان بوشهر در سال جاری خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کیومرث صالحی‌نیا اظهار داشت: آمار نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت، پیشرفت و توسعه دارد و اداره ثبت احوال در این مسیر نقشی اساسی دارد.

\n\n

وی افزود: در استان بوشهر در راستای ثبت آمار و ارقام مهم و ثبت چهار واقعه اصلی تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته‌ایم و این روند تداوم خواهد داشت.

\n\n

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر خاطرنشان کرد: ادارات ثبت احوال در شهرستان‌های 10 گانه و در بخش‌ها و شهرهای مهم مستقر هستند و نسبت به ثبت تمام وقایع از تمام توان خود بهره می‌برند.

\n\n

به نوشته ی فارس، صالحی‌نیا با اشاره به وقوع ولادت و فوت در استان بوشهر از افزوده شدن 13 هزار نفر به جمعیت استان بوشهر در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، امسال از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه بیش از 13.5 هزار نفر به جمعیت استان اضافه شده‌اند.

\n\n

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، 16 هزار و 530 ولادت ثبت شده و در همین مدت سه هزار و 100 نفر نیز فوت شده‌اند.

\n\n

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ابراز داشت: صدور کارت ملی هوشمند از برنامه‌های مهم این اداره کل است که امیدواریم با همکاری مردم و تسریع در انجام این کار، با ما همکاری لازم را داشته باشند.

\n\n

صالحی‌نیا گفت: در شرایط کنونی، صدور کارت ملی هوشمند در 39 مرکز در استان شامل 22 نمایندگی ثبت احوال در شهرستان‌های مختلف، 11 دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهرها و 6 دفتر پیشخوان خدمات دولت در روستاهای استان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر