پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: خواهر جلاد جدید داعش گفت برادرش فردی بسیار دوست‌داشتنی بود و نمی‌تواند عضو این گروه تروریستی باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از تایم، «کونیکا دهار،» خواهر « سیذارتا دهار،» که گفته می‌شود به احتمال زیاد جای "جان جهادی" داعش را گرفته باشد، اعلام کرد در صورتی که ثابت شود برادرش جلاد نقابدار در آخرین ویدئوی تبلیغاتی این گروه تروریستی است، با دست‌های خود او را خواهد کشت.\n\nخواهر جلاد جدید داعش: با دست‌های خودم او را می‌کشم+ تصاویر
کد خبر: ۱۸۱۶۶
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

فکرشهر: خواهر جلاد جدید داعش گفت برادرش فردی بسیار دوست‌داشتنی بود و نمی‌تواند عضو این گروه تروریستی باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از تایم، «کونیکا دهار،» خواهر « سیذارتا دهار،» که گفته می‌شود به احتمال زیاد جای "جان جهادی" داعش را گرفته باشد، اعلام کرد در صورتی که ثابت شود برادرش جلاد نقابدار در آخرین ویدئوی تبلیغاتی این گروه تروریستی است، با دست‌های خود او را خواهد کشت.

\n\n

خواهر جلاد جدید داعش: با دست‌های خودم او را می‌کشم+ تصاویر

\n\n

«کونیکا دهار» در مصاحبه با خبرگزاری «پرس اسوسیشن» گفت: صدای این فرد به برادرش بسیار شبیه است؛ اما سایر ویژگی‌های جلاد نقاب‌دار کمی با او متفاوت است. 

\n\n

خواهر جلاد جدید داعش: با دست‌های خودم او را می‌کشم+ تصاویر

\n\n

وی که همچنان در کمال ناباوری به سر می‌برد، افزود: او سرانجام روزی به خانه باز خواهد گشت، آن زمان خودم به زندگی‌اش پایان می‌دهم. 

\n\n

خواهر جلاد جدید داعش: با دست‌های خودم او را می‌کشم+ تصاویر

\n\n

دهار در پایان گفت: حدود یک سال است از برادرم بی‌خبر هستم. او پسری بسیار دوست‌داشتنی بود و من همچنان فکر می‌کنم نمی‌تواند تا این اندازه بد شده باشد.

\n\n

در آخرین ویدئویی که بوسیله گروه تروریستی داعش منتشر شد یک فرد نقاب‌دار به زبان انگلیسی صحبت می‌کند و 5 زندانی را به قتل می‌رساند. منابع امنیتی انگلیس پس از بررسی ویدئوی مذکور اعلام کردند به احتمال زیاد فرد نقابدار، سیذارتا دهار 32 ساله و هندی‌الاصل است که شهروند انگلیس محسوب می‌شود و پیش از رفتن به سوریه همراه همسر و چهار فرزندش در شرق لندن زندگی می‌کرده است.  

\n\n

منبع: باشگاه خبرنگاران

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر