پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
فکرشهر: مقامات ارشد ارتش ترکیه به تازگی فاش کردند که در جریان مبارزه با گروه تروریستی پ.ک.ک به مواردی برخورده‌اند که جالب است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از سایت «روز نو»، آن ها می‌گویند تروریست‌ها وقتی حلقه محاصره ارتش را تنگ دیدند با دامن و لباس زنانه اقدام به فرار کردند که تیم عملیات، آنها را در چنین وضعیتی دستگیر کرد.\n\nبر اساس اظهارات مقامات ارتش ترکیه این اتفاق در شهر سیلوپی افتاده است؛ شهری که در روزهای اخیر شاهد رویارویی خونین ارتش و پ.ک.ک بوده است.
کد خبر: ۱۸۲۹۱
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: مقامات ارشد ارتش ترکیه به تازگی فاش کردند که در جریان مبارزه با گروه تروریستی پ.ک.ک به مواردی برخورده‌اند که جالب است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از سایت «روز نو»، آن ها می‌گویند تروریست‌ها وقتی حلقه محاصره ارتش را تنگ دیدند با دامن و لباس زنانه اقدام به فرار کردند که تیم عملیات، آنها را در چنین وضعیتی دستگیر کرد.

\n\n

بر اساس اظهارات مقامات ارتش ترکیه این اتفاق در شهر سیلوپی افتاده است؛ شهری که در روزهای اخیر شاهد رویارویی خونین ارتش و پ.ک.ک بوده است.

\n\n

آنطور که آنها اعلام می‌کنند در شهر سیلوپی تعدادی از تروریست‌ها که دامن و لباس زنانه پوشیده و خود را پنهان کرده بودند و در بین شهروندان سعی در فرار از صحنه داشتند، دستگیر شدند.

\n\n

گفته می‌شود تعداد این افراد که با لباس زنانه قصد فرار داشتند 58 نفر بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر