جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون هنری وزیر ارشاد امروز نشستی برای هم‌اندیشی با روسای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان‌های مختلف بوشهر برگزار می‌کند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز صبح وارد بوشهر شد مورد استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر قرار گرفت.\n\nوی سپس از منزل رئیسعلی دلواری حماسه‌ساز تاریخی بوشهر در مقابله با استکبار در جنوب دیدن کرد.
کد خبر: ۱۸۳۴۳
سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۴

فکرشهر: معاون هنری وزیر ارشاد امروز نشستی برای هم‌اندیشی با روسای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان‌های مختلف بوشهر برگزار می‌کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز صبح وارد بوشهر شد مورد استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر قرار گرفت.

\n\n

وی سپس از منزل رئیسعلی دلواری حماسه‌ساز تاریخی بوشهر در مقابله با استکبار در جنوب دیدن کرد.

\n\n

مرادخانی که به منظور شرکت در آیین افتتاحیه بخش استانی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به بوشهر سفر کرد، در تمرین نمایش «هفت براردون» ایرج صغیری پیشکسوت تئاتر کشور حاضر خواهد شد و در جریان روند تمرینات و تولید این اثر هنری قرار خواهد گرفت.

\n\n

بخش استانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که از 22 تا 25 دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود امروز طی آئینی با حضور مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی ایران رسما افتتاح خواهد شد.

\n\n

معاون هنری وزیر ارشاد امروز نشستی برای هم‌اندیشی با روسای انجمن هنرهای نمایشی شهرستان‌های مختلف بوشهر برگزار می‌کند.

\n\n

در آیین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در استان بوشهر به 24 گروه نمایشی در استان بوشهر مجوز فعالیت تقدیم می‌شود.

\n\n

با صدور این تعداد مجوز برای گروه‌های نمایشی در بوشهر جمع گروه‌هایی که در استان بوشهر از مرکز هنرهای نمایشی کشور پروانه فعالت برای تولید اثر نمایشی دریافت کرده‌اند به 32 گروه می‌رسد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر