شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به دلیل کمبود بودجه در سال جاری، بسیاری از برنامه‌های موردنظر در حوزه هنر را نتوانستیم عملیاتی کنیم.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حمیده ماحوزی در مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر فجر در بوشهر اظهار داشت: بوشهر میزبان هنرمندانی از 4 استان تهران، اصفهان، تبریز و چهارمحال و بختیاری برای برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر است.
کد خبر: ۱۸۳۶۵
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به دلیل کمبود بودجه در سال جاری، بسیاری از برنامه‌های موردنظر در حوزه هنر را نتوانستیم عملیاتی کنیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حمیده ماحوزی در مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر فجر در بوشهر اظهار داشت: بوشهر میزبان هنرمندانی از 4 استان تهران، اصفهان، تبریز و چهارمحال و بختیاری برای برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر است.

\n\n

وی بیان کرد: بوشهر از استان‌هایی است که هنر ریشه در خاک آن دارد و تئاتر و موسیقی همواره موردتوجه بوده و شاهد زحمات فراوانی از سوی هنرمندان این دو رشته در بوشهر هستیم.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بابیان اینکه هنرمندان بوشهری انتظارات زیادی از مسئولان دارند، خاطرنشان کرد:  در سال گذشته نهایت تلاش خود را به کاربردیم تا در حد رضایت هنرمندان خدماتی به هنرمندان تئاتر بدهیم.

\n\n

ماحوزی اضافه کرد: برگزاری اردیبهشت تئاتر در شهرستان‌ها، تئاتر استانی و شهرستانی از دیگر فعالیت‌های هنرمندان تئاتر در استان بوشهر بوده است.

\n\n

وی بیان کرد: به دلیل کمبود بودجه در سال جاری، بسیاری از برنامه‌های موردنظر را نتوانستیم عملیاتی کنیم اما امیدواریم در سال آینده با توجه به تحولات بین‌المللی، بودجه فرهنگ و هنر نسبت به گذشته بهتر شود و بتوانیم برنامه‌های هنری را درخور شأن هنرمندان اجرا کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر