چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: برنامه مداخله ای پیشگیری از کم تحرکی در آموزشگاه های دخترانه متوسطه اول مدارس دشتستان از نیمه دوم دی ماه اجرایی می شود .\n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول برنامه نوجوانان،جوانان و بهداشت مدارس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این رابطه گفت : این برنام مداخله ای از نیمه دوم دی ماه تا پایان اسفند ماه در مقطع متوسه اول مدارس دخترنه شهرستان دشتستان اجرایی می شود .
کد خبر: ۱۸۳۷۲
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱

فکرشهر: برنامه مداخله ای پیشگیری از کم تحرکی در آموزشگاه های دخترانه متوسطه اول مدارس دشتستان از نیمه دوم دی ماه اجرایی می شود .

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول برنامه نوجوانان،جوانان و بهداشت مدارس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این رابطه گفت : این برنام مداخله ای از نیمه دوم دی ماه تا پایان اسفند ماه در مقطع متوسه اول مدارس دخترنه شهرستان دشتستان اجرایی می شود .

\n\n

وی افزود: هدف از این برنامه پیشگیری از کم تحرکی جهت ارتقاء سلامت و آگاهی دانش اموزان در آموزشگاههای دخترانه می باشد که توسط شبکه بهداشت و درمان اجرایی می شود .

\n\n

خانم چمنکار در ادامه اضافه نمود: فناوری و مدرن شدن زندگی و همچنین گسترش زندگی شهری ،اگرچه از بسیاری از جهات رفاه و آسایش برای بشر امروزی به ارمغان آورده است  اما از طرف دیگر با کاهش تحرک و فعالیت بدنی همراه بوده وانسان امروزی را به واسطه فقرحرکتی در معرض ابتلای به بیماریهای چون فشارخون و چربی،عوارض چاقی ،تغییر شکل وضعیتی استخوانها ،ضعف عمومی در مقابله با انواع بیماریها قرار داده است.

\n\n

 وی همچنین گفت: امیدواریم با اجرای این طرح ،تحرک و  ورزش و فعالیتهای منظم بدنی  که عامل موثری در توسعه سلامت ، نشاط و شادابی اقشار جامعه بخصوص دانش آموزان  و نوجوانان که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می دهد،به ارمغان آوریم.

\n\n

وی در پایان اظهار داشت: این برنامه بصورت پرسشنامه پیش آموزان و پس آموزان وهمچنین  برگزاری جلسات آموزشی ، مسابقات و شیوه های آموزشی دیگر اجرا می گردد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر