جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه راه‌آهن و آزادراه بوشهر در انتظار اعتبارات وزارت راه‌وشهرسازی است، گفت: احداث راه‌آهن بوشهر باعث رونق بیشتر در استان می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: توسعه راه‌های استان بوشهر را به عنوان یکی از اولویت‌های استان در نظر داریم و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی در استان تصویب شده و در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۸۳۹۲
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه راه‌آهن و آزادراه بوشهر در انتظار اعتبارات وزارت راه‌وشهرسازی است، گفت: احداث راه‌آهن بوشهر باعث رونق بیشتر در استان می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: توسعه راه‌های استان بوشهر را به عنوان یکی از اولویت‌های استان در نظر داریم و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی در استان تصویب شده و در حال اجرا است.

\n\n

وی ادامه داد: هم‌اکنون هشت محور بزرگ‌راهی در نقاط مختلف استان بوشهر در دست اجرا است که تکمیل این طرح‌ها باعث می‌شود تا در استان بوشهر تا ۱۵ سال آینده نیازی به توسعه بزرگراهی نباشد.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تسریع در ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های راهسازی استان، بیان کرد: بخشی از پروژه‌ها تا دهه فجر امسال تکمیل می‌شود و بخش دیگری از طرح‌ها نیز تا یک و نیم سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

\n\n

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ساخت راه‌آهن برای استان بوشهر، اضافه کرد: اجرای طرح ریلی در استان بوشهر تحول بزرگی در اقتصاد استانی و ملی ایجاد خواهد کرد.

\n\n

سالاری در ادامه با اشاره به اینکه استان بوشهر در گذشته دارای بیشترین رونق در زمینه حمل و نقل دریایی بوده است، خاطرنشان کرد: عدم ساخت خط ریلی در این استان باعث شده تا حمل و نقل دریایی این استان نیز با رونق کمتری مواجه شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح راه‌آهن بوشهر منتظر تکمیل طرح مطالعاتی آن است، بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی باید توجه خاصی به این طرح داشته باشد تا با اجرای طرح ریلی شاهد رونق بیشتر به استان باشیم.

\n\n

استاندار بوشهر به تردد بالا در محور ساحلی بوشهر به گناوه اشاره کرد و افزود: چهار خطه شدن محور ساحلی بوشهر به گناوه می‌تواند نقش بسیار مهمی در بهبود ترددها در این محور پر رفت و آمد داشته باشد.

\n\n

وی همچنین به پیشرفت ۵۰ درصدی تکمیل مسیر چهارخطه ساحلی بوشهر به دیر اشاره کرد و ادامه داد: طرح بزرگراهی اهرم به برازجان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و به زودی اجرایی خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر