شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: خبر جدايي ميلاد شعبانلو بازيكن جوان و بوشهري استقلال تهران و مجددا درخواست بازگشت وی بازتاب هایی در رسانه های ورزشی داشته است.\n\n\n\nجدايي از استقلال به دليل بي مهري ها
کد خبر: ۱۸۴۳۸
جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۷

فکرشهر: خبر جدايي ميلاد شعبانلو بازيكن جوان و بوشهري استقلال تهران و مجددا درخواست بازگشت وی بازتاب هایی در رسانه های ورزشی داشته است.

\n\n

\n\n

جدايي از استقلال به دليل بي مهري ها

\n\n

بازيكن 20 ساله استقلالي ها كه مورد بي مهري پرويز مظلومي قرار گرفته بود ، در تعطيلات نيم فصل به فكر جدايي از ابي هاي پايتخت افتاد تا جاييكه به هر طريق ممكن رضايت نامه خود را از باشگاه استقلال دريافت مي كند.شعبانلو با مشورت گرفتن از برخي دوستان نزديك خود و با توجه به علاقع دايي به جوانان گمنام فوتبال راهي اردوي صباي قم در جزيره كيش مي شود تا نظر نهايي علي دايي سرمربي صبا را جلب كند.

\n\n

پشيماني مظلومي

\n\n

فشار رسانه مبني بر جداي يك جوان اينده دار كه ستاره تيم علي سامره در اميد هاي استقلال به شمار مي رفته و حتي در دربي تهران لقب بهترين بازيكن را به خود اختصاص مي دهد ،پرويز مظلومي را وادار به واكنش مي كند.مظلومي در تمرين صبح روز دوشنبه استقلال به دنبال جوان بوشهري است اما خبر مي رسد او فسخ قرارداد كرده و در اردوي كيش تيم صبا حضور دارد.مظلومي كه هيچ توجهي به بازيكن جوان باشگاه نداشته و فقط در دو بازي او را در ليست 18 نفره تيمش قرار داده با فشار رسانه ها و اطرافيان در واكنشي جالب از خروج شعبانلو از استقلال انتقاد مي كند و ابراز بي اطلاعي خود را رسانه اي مي كند.

\n\n

صبايي ها: او فسخ در دست دارد

\n\n

بعد از اين اتفاق مدير عامل صباي قم در واكنش به اين اتفاقات عنوان مي كند بازيكن جوان بوشهري در اردوي تيمش است و هنوز قراردادي را با او امضا نكرده اند اما به دليل انكه شعبانلو فسخش را در اختيار داشته او را به اردو فرا خوانده اند.

\n\n

شعبانلو : استقلالي ها گفته اند برگرد

\n\n

شعبانلو در گفتگو با فوتبال بوشهر تاييد مي كند كه از باشگاه استقلال تهران با او تماس گرفته اند كه برگرد و به تو نياز داريم ،البته من فعلا در اردوي صبا هستم اما به احتمال فراوان تا چهارشنبه شب تكليف ماندن يا رفتنم مشخض مي  شود،البته او حرفهايي هم مطرح كرد كه فعلا به رسم امانت نزد ما باقي خواهد ماند.

\n\n

اين جوان بوشهري كيست؟!

\n\n

ميلاد شعبانلو كه سالها در استقلال بوشهر بازي مي كرد و دو فصل پيش راهي جوانان استقلال تهران شد تا در فوتبال ايران به حق خود برسد.

\n\n

جوان لاغر اندامي كه در جوانان استقلال شاگرد سيروس دين محمدي شد و امسال در تيم اميد iاي استقلال يكي از بهترين هاي ليگ اميدهاي تهران لقب گرفت كه البته پافشاري اميد روانخواه و علي سامره ،باعث شد پرويز مظلومي او را به تمرينات تيم بزرگسالان فرا بخواند.پسر بوشهري در مدت زمان حضورش در استقلال تهران سختي هاي فراواني را متحمل شده،از مشكل خوابگاه تا سرماي هوايي كه برخي بغض ها را در گلوي نگه داشته و شايد به زودي بازگو كند!

\n\n

گفته مي شود استقلالي ها اكنون به دنبال راضي كردن بازيكن جوان خود هستند تا او را به تيم برگردانند.

\n\n

منبع:فوتبال بوشهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر