جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بوشهر امسال و پس از گذشت ۱۲ سال از آغاز ساخت آن تکمیل می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، رضا عوض‌پور در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در سال‌های گذشته تعداد زیادی پروژه آغاز شده است که تکمیل این پروژه‌ها نیازمند اعتبارات بسیار زیادی است و این موضوع در استان‌های مختلف کشور وجود دارد.\n\nوی تصریح کرد: در سال جاری شاهد نقدینگی ۳۴ درصدی اعتبارات عمرانی در استان بوشهر هستیم که با این شرایط باید تا چندین سال آینده هیچ پروژه‌ای آغاز نشود تا بتوانیم پروژه‌های موجود را تکمیل کنیم.
کد خبر: ۱۸۴۷۸
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بوشهر امسال و پس از گذشت ۱۲ سال از آغاز ساخت آن تکمیل می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا عوض‌پور در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در سال‌های گذشته تعداد زیادی پروژه آغاز شده است که تکمیل این پروژه‌ها نیازمند اعتبارات بسیار زیادی است و این موضوع در استان‌های مختلف کشور وجود دارد.

\n\n

وی تصریح کرد: در سال جاری شاهد نقدینگی ۳۴ درصدی اعتبارات عمرانی در استان بوشهر هستیم که با این شرایط باید تا چندین سال آینده هیچ پروژه‌ای آغاز نشود تا بتوانیم پروژه‌های موجود را تکمیل کنیم.

\n\n

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر یکی از راهکارهای مناسب برای تکمیل پروژه‌های عمرانی را استفاده از ظرفیت بخش خصوصی دانست و بیان کرد: بخشی از پروژه‌هایی که شرایط واگذاری به بخش خصوصی را دارند شناسایی می‌شود.

\n\n

وی خواستار تشکیل کارگروه واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر شد و ادامه داد: دستگاه‌ها با تشکیل این کارگروه، پروژه‌های مورد نظر را تا ۱۰ روز آینده پیشنهاد دهند.

\n\n

عوض‌پور در ادامه به روند اجرای پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اشاره کرد و افزود: ۱۱ پروژه عمرانی در این سفر به تصویب رسید که توسط چهار دستگاه اجرایی انجام می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر یکی از پروژه‌های مهم ورزشی استان است که ۱۲ سال از آغاز آن می‌گذرد و امسال تکمیل و بهره‌برداری می رسد.

\n\n

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پروژه بزرگراه برازجان، گناوه و دیلم از طرح‌های مهم راهسازی استان است که بخش قابل توجهی از این پروژه امسال تکمیل خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر