جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان استان بوشهرگفت: کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان در یک عمل جراحی توده شش کیلوگرمی را از شکم بیمار 64 ساله با موفقیت بیرون آوردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، دکتر حسن حیدری افزود: زنی از اهالی شهر گله دار استان فارس با خونریزی های غیرطبیعی و درد شدید و احساس توده در ناحیه شکم به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان مراجعه کرد که پس از انجام معاینات اولیه و سونوگرافی، یک توده حجیم در ناحیه شکم مشاهده شد.
کد خبر: ۱۸۴۹۶
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان استان بوشهرگفت: کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان در یک عمل جراحی توده شش کیلوگرمی را از شکم بیمار 64 ساله با موفقیت بیرون آوردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر حسن حیدری افزود: زنی از اهالی شهر گله دار استان فارس با خونریزی های غیرطبیعی و درد شدید و احساس توده در ناحیه شکم به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان مراجعه کرد که پس از انجام معاینات اولیه و سونوگرافی، یک توده حجیم در ناحیه شکم مشاهده شد.

\n\n

حیدری اضافه کرد: پس از معاینات پزشکی، بیمار بلافاصله بستری و توسط تیم پزشکی متشکل از دکتر حمید پوروالی متخصص جراح عمومی و دکتر الهام نیک فرجام متخصص زنان و زایمان مورد عمل جراحی قرار گرفت و توده با موفقیت از شکم این بیمار خارج شد.

\n\n

وی ادامه داد: این عمل جراحی پیش از این گرچه در کشور انجام گرفته است، اما در استان بوشهر کم نظیر و با سرعت و دقت خاصی همراه با موفقیت انجام شد.

\n\n

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت در مراکز درمانی این شهرستان اشاره کرد و با بیان اینکه بیمارستان کنگان از مراکز پیشرو در اجرای این طرح در استان بوشهر است گفت: این بیمار نیز در قالب طرح تحول سلامت به صورت رایگان درمان شد.

\n\n

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری آنفولانزای N1H1 در کشور گفت: از افتخارات این بیمارستان درمان چندین بیمار مبتلا به این بیماری است و در این شهرستان هیچ گونه مرگ ناشی از آنفلوآنزا رخ نداده است.

\n\n

دکتر حمید پوروالی، متخصص جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهارکرد: با وجود اینکه عمل جراحی دشوار بود اما به هیچ کدام از اندام ها آسیبی نرسید و توده شش کیلوگرمی با موفقیت خارج شد و بیمار نیز پس از مراقبت های پزشکی با حال عمومی خوب بزودی مرخص خواهد شد.

\n\n

منبع: ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر