شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
آخرین اخبار از نتایج بررسی صلاحیت‌های انتخابات خبرگان؛
فکرشهر: تاکنون از سوی شورای نگهبان به هیچ‌یک از کاندیدای مجلس خبرگان رهبری اعلام رسمی مبنی بر تایید یا رد آنها نشده؛ زیرا هنوز ...\r\n
کد خبر: ۱۸۵۷۹
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۷

فکرشهر: شورای نگهبان امروز نتایج بررسی صلاحیت‌های انتخابات خبرگان را اعلام خواهد کرد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: طبق قانون نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان از طریق هیات مرکزی نظارت به وزارت کشور اعلام می‌شود و این وزارتخانه نیز نتایج را به فرمانداری‌ها ابلاغ خواهد کرد تا به اطلاع داوطلبان برسد.

\n\n

وی افزود: در مهلت 30 روزه‌ای که برای بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان تعیین شده است برای ارزیابی صلاحیت علمی داوطلبان، آزمون علمی برگزار شد و پذیرفته‌شدگان به آزمون شفاهی دعوت شدند.

\n\n

ره‌پیک اضافه کرد: علاوه بر آزمون، پرونده داوطلبان خبرگان از جهات دیگر نیز در جلسات فشرده و متعدد فقهای شورای نگهبان بررسی شد که طبق تقویم زمانبندی این بررسی ها امروز به پایان می‌رسد و نتایج آن اعلام می‌شود. نتایج آزمون کتبی داوطلبان مجلس خبرگان محرمانه است و فقط به خودشان اعلام می شود.

\n\n

رد یا تایید صلاحیت سید حسن خمینی به وزارت کشور ابلاغ نشده است

\n\n

یک منبع نزدیک به سید حسن خمینی به ایسنا گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از وزارت کشور هنوز تصمیمی دال بر رد یا تایید سید حسن خمینی به این وزارت خانه ابلاغ نشده است.

\n\n

بررسی‌های‌مان کامل نشده

\n\n

سیامک ره پیک گفت: تاکنون از سوی شورای نگهبان به هیچ‌یک از کاندیدای مجلس خبرگان رهبری اعلام رسمی مبنی بر تایید یا رد آنها نشده؛ زیرا هنوز بررسی‌های شورای نگهبان کامل نشده است.

\n\n

صلاحیت منتجب‌نیا تایید شد 

\n\n

قائم‌مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی از تایید صلاحیت خود برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان خبر داد.  حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا خبر تایید صلاحیت خود برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را تایید کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر