جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو شورای شهر تهران با اشاره به تحولات انتخابات پیش‌رو، گفت: ائتلاف اصولگرایان در کشور شکل‌ گرفته است ضمن اینکه نهضت انصراف را نیز در بین اصولگرایان راه‌اندازی کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۸۵۹۸
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: عضو شورای شهر تهران با اشاره به تحولات انتخابات پیش‌رو، گفت: ائتلاف اصولگرایان در کشور شکل‌ گرفته است ضمن اینکه نهضت انصراف را نیز در بین اصولگرایان راه‌اندازی کرده‌ایم.

\n\n

 به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، پرویز سروری دیشب در همایش بصیرتی منادیان مقاومت و یاوران ولایت در بوشهر که به همت سازمان بسیج رسانه بوشهر برگزار شده بود، بابیان اینکه ایستادگی در برابر نظام سلطه هزینه دارد، افزود: بعد از سال 92، آمریکا راهبرد مهار ایران را در پیش گرفت و تلاش کرد مسئله تحریم و تعامل را با ایران دنبال کند.
\n 
\nوی در ادامه با اشاره به اوضاع منطقه خاورمیانه افزود: ایران در محور مقاومت سوریه، روسیه را وارد مقاومت کرد و لذا برنامه آمریکا به هم خورد و منجر به عقب‌نشینی داعش شد و در نتیجه ایران به‌عنوان قدرت هماهنگ‌کننده توانست وضعیت بهتر از گذشته را داشته باشد.
\n 
\nعضو شورای شهر تهران بیان کرد: آمریکایی‌ها در تلاش بودند پس از برجام، بین حاکمیت و طرفداران برجام در ایران اختلاف ایجاد شود اما رهبر معظم انقلاب با هوشمندی و درایت، برجام را مدیریت و آن را به یک فرصت تبدیل کردند.
\n 
\nسروری افزود: آمریکا تلاش کرد ایران را حامی تروریسم نشان دهد اما مقام معظم رهبری با یک حرکت تعیین‌کننده ساختار برنامه‌ریزی آمریکا را به هم زدند و اعلام کردند هر کس از جبهه مقاومت در برابر اسرائیل حمایت کند، مورد حمایت ایران خواهد بود.
\n 
\nوی بابیان اینکه حرکت ایران در یمن، نفوذ آمریکا در منطقه را به هم زد، گفت: انصارالله در یمن حیات خلوت عربستان را در منطقه به هم زد.
\n 
\nعضو شورای شهر تهران با اشاره به جنگ اقتصادی، دیپلماتیک و فرقه‌ای آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: آمریکا درصدد بود ضمن حفظ تحریم‌ها، تحریم جدید را اعمال کرده و جنگ نفتی را به وجود بیاورد اما نتیجه این کار منجر به فروپاشی اقتصادی عربستان شد.
\n 
\nسروری خاطرنشان کرد: برخلاف نظر برخی افراد، بزرگ‌ترین فرصت برای اقتصاد کشور به وجود آمده است و آن‌هم اقتصاد مقاومتی و توجه به اقتصاد داخلی است.
\n 
\nوی در ادامه بحث اوضاع منطقه تصریح کرد: اشتباهات ترکیه در منطقه و اختلاف آن کشور با عراق و سوریه منجر شد که دروازه‌های اقتصادی روسیه برای ایران باز شود و فرصت بزرگی برای سرمایه‌گذاری ایران خواهد بود.
\n 
\nعضو شورای شهر تهران بیان کرد: آمریکا جنگ دیپلماتیک را با هدف منزوی کردن ایران در جامعه بین‌الملل دنبال کرد و در جنگ فرقه‌ای نیز تلاش کرد تا بین شیعه و سنی در منطقه اختلاف بیندازد و معتقدند تا ایران وارد این جنگ نشود جنگ قبیله‌ای تکمیل نمی‌شود.
\n 
\nحضور حداکثری در انتخابات مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها 
\n 
\nسروری با اشاره به دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: در این زمینه یک هدف بزرگ داریم و آن حضور حداکثری به‌عنوان بزرگ‌ترین پشتوانه امنیت کشور در برابر تهدیدات است.
\n 
\nوی در بخش دیگر از سخنان خود بابیان اینکه دموکراسی مدیریت‌شده مردود است، اظهار داشت: حضور مردم در عرصه انتخابات بزرگ‌ترین ظرفیت برای اقتدار و عزت کشور است.
\n 
\nعضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر عناصر واگرا وارد مجلس شوند به دشمن چراغ سبز نشان خواهند داد و باید تلاش کنیم نیروهای انقلاب را به‌گونه‌ای توجیه کنیم که حساسیت لازم برای ساماندهی جهت مشارکت در انتخابات را داشته باشند.
\n 
\nسروری بابیان اینکه حادثه تلخ فتنه 88 را نباید فراموش کنیم، اظهار داشت: دلمان برای دولت و کشور می‌سوزد اما عده‌ای شرایط را به‌ گونه‌ای فراهم می‌کنند که شباهت‌هایی با حوادث سال 88 به وجود بیاید.
\n 
\nوی با اشاره به تهدید به استعفای یکی از استانداران پس از رد صلاحیت برخی کاندیداها اضافه کرد: اگر استانداری چنین کاری انجام داده باید با او برخورد شود؛ استاندار چه حقی دارد درباره مرجع قانون‌گذاری کشور این‌گونه اظهارنظر کند.
\n 
\nعضو شورای شهر تهران بابیان اینکه رسانه‌ها باید تکلیف انقلابی خود را انجام دهند، ادامه داد: شرایط سختی را در فتنه سال 88 دیدیم و نباید بصیرت‌بخشی ما این اجازه را بدهد که رسالت انقلابی خود را فراموش کنیم.
\n 
\nسروری گفت: رسانه‌ها تلاش کنند خط مشارکت و رقابت را از خط مناقشه و چالش‌هایی که به ضرر ملت است، دور کنند.
\n 
\nعضو شورای شهر تهران با اشاره به راه‌اندازی نهضت انصراف در بین کاندیداهای اصولگرا اظهار داشت: در شهرهای مختلف این نهضت را ایجاد کردیم و هدف نیز اتحاد و ائتلاف در بین اصولگرایان است چرا که معتقدیم رقابت در بین جبهه انقلاب خطرناک است، انقلاب نیازمند سعه‌صدر و گذشت است.
\n 
\nسروری افزود: اکنون نیروهای انقلاب در تشکل‌ها بهترین ائتلاف را شکل دادند و ائتلاف در گستره بالای خود شکل‌گرفته و باید تلاش کنیم کمتر به موضوعات اختلافی دامن بزنیم.
\n 
\nوی بابیان اینکه مسئله جریان فتنه نباید فراموش شود، افزود: اصولگرایان در تشکل‌ها، گروه‌های جریان اصولگرا و فقها به ائتلاف رسیدند و مشکل اصلی در مورد شخصیت‌های اصولگراست و ایشان نیز باید به ائتلاف بپیوندند چراکه اگر اصولگرایان با دو پرچم وارد انتخابات شوند، شکست خواهند خورد.
\n 
\nاین مسئول تأکید کرد: انقلاب نشان داده یک جناحی نمی‌چرخد لذا جریانات انقلابی باید در چارچوب انقلاب حرکت کنند و مقام معظم رهبری نیز معتقد هستند وجود جبهه‌های متفاوت در چارچوب نظام جریانات مبارکی است.
\n 
\nرسانه‌ای که مطالبه گر نباشد رسانه نیست 
\n 
\nعضو شورای شهر تهران با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در شرایط کنونی کشور اظهار داشت: کار رسانه تعهدآور و خاص حساس است و رسانه‌ای که مطالبه‌گر نباشد رسانه نیست و باید بتواند حقوق ملت را از مسئولان بگیرد.
\n 
\nسروری با تأکید بر اخلاق‌مداری در رسانه، بیان کرد: به‌عنوان کسانی که مقید به انجام وظایف دینی هستیم نباید مجاز باشیم با آبروی مردم بازی کنیم ضمن اینکه در رسانه کار تلفیقی بین اخلاق و مطالبه‌گری کار سختی است.
\n 
\nوی با اشاره به نقش مهم هیئت‌های مذهبی در کشور گفت: هیئت‌های مذهبی نعمت بزرگی هستند که با انقلاب قوام پیدا کردند و یکی از دستاوردهای آن راهپیمایی اربعین است و بزرگ‌ترین ذخیره برای انقلاب اسلامی هستند.
\n 
\nعضو شورای شهر تهران با اشاره به‌تحقیر آمریکایی‌ها توسط پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: تحقیر آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس نمایش اقتدار و عزت ایران اسلامی بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر