سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
فکرشهر: پلیس تاجیکستان ریش 13 هزار نفر را تراشیده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از الجزایر خبر داد: پلیس تاجیکستان همچنین 160 مغازۀ فروش روسری‌های اسلامی را هم بسته است. بعلاوه، رئیس پلیس می‌گوید 1700 زن را متقاعد کرده است که روسریشان را بردارند و بی‌حجاب بیرون بروند.\n\nاین‌ها همه سیاست‌های حکومت تاجیکستان است که اعلام کرده مصمم است با تلاش برای نفوذ نیروهای اسلامی از کشورهایی مثل افغانستان که همسایه این کشور است در تاجیکستان مقابله کند.
کد خبر: ۱۸۶۲۴
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: پلیس تاجیکستان ریش 13 هزار نفر را تراشیده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از الجزایر خبر داد: پلیس تاجیکستان همچنین 160 مغازۀ فروش روسری‌های اسلامی را هم بسته است. بعلاوه، رئیس پلیس می‌گوید 1700 زن را متقاعد کرده است که روسریشان را بردارند و بی‌حجاب بیرون بروند.

\n\n

این‌ها همه سیاست‌های حکومت تاجیکستان است که اعلام کرده مصمم است با تلاش برای نفوذ نیروهای اسلامی از کشورهایی مثل افغانستان که همسایه این کشور است در تاجیکستان مقابله کند.

\n\n

هفته پیش، مجلس این کشور لایحه‌ای را تصویب کرد که استفاده از نام‌هایی که آهنگ عربی دارند و همچنین ازدواج عموزاده و دایی‌زاده‌ها ممنوع است. این لایحه قرار است از جانب رئیس‌جمهور این کشور امامعلی رحمان تأیید و اجرا شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر