جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده شهرستان انتظامی بوشهر گفت: سارقی با سابقه 21 سرقت داخل خودرو توسط نیروهای کلانتری 12عالیشهر دستگیر این شهرستان شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سعید ابراهیم زاده روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: با وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در شهر عالیشهر طرح گشت هدفمند برای شناسایی سارق در دستور کار کلانتری 12 قرار گرفت.\n\nوی بیان کرد: یکی از یگانهای گشتی حین ماموریت در یک خیابان فرعی به فردی که به شکلی مشکوک پرسه می زد مظنون و وی را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۸۷۰۰
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: فرمانده شهرستان انتظامی بوشهر گفت: سارقی با سابقه 21 سرقت داخل خودرو توسط نیروهای کلانتری 12عالیشهر دستگیر این شهرستان شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سعید ابراهیم زاده روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: با وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در شهر عالیشهر طرح گشت هدفمند برای شناسایی سارق در دستور کار کلانتری 12 قرار گرفت.

\n\n

وی بیان کرد: یکی از یگانهای گشتی حین ماموریت در یک خیابان فرعی به فردی که به شکلی مشکوک پرسه می زد مظنون و وی را دستگیر کردند.

\n\n

ابراهیم زاده گفت: فرد سارق در بازجویی های صورت گرفته ضمن اعتراف به این سرقت ها، همدست خود را معرفی کرد که این فرد نیز از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر