جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل شهیدان «جمهوری»، جانباز 70 درصد «سیدعبدالمحمد قاسمی‌زاده» و آزاده جانباز «یوسف بختیاری»\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، حجت‌الاسلام شهیدی که در استان بوشهر حضور دارد به اتفاق استاندار بوشهر در دیدار با این خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان بوشهر، سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را به این عزیزان ابلاغ و از آنان تجلیل کرد.\n\nوی در منزل «شهیدان غلامرضا و عبدالرضا جمهوری» در فضایی صمیمی با پدر و مادر این دو شهید به گفت‌وگو نشست و از آنان به‌عنوان سرمایه‌های معنوی جامعه یاد کرد.
کد خبر: ۱۸۷۵۱
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل شهیدان «جمهوری»، جانباز 70 درصد «سیدعبدالمحمد قاسمی‌زاده» و آزاده جانباز «یوسف بختیاری»

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، حجت‌الاسلام شهیدی که در استان بوشهر حضور دارد به اتفاق استاندار بوشهر در دیدار با این خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان بوشهر، سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را به این عزیزان ابلاغ و از آنان تجلیل کرد.

\n\n

وی در منزل «شهیدان غلامرضا و عبدالرضا جمهوری» در فضایی صمیمی با پدر و مادر این دو شهید به گفت‌وگو نشست و از آنان به‌عنوان سرمایه‌های معنوی جامعه یاد کرد.

\n\n

حجت‌الاسلام شهیدی در این دیدار با اشاره به صبر و استقامت والدین شهدا در فراق عزیزانشان گفت: شما با صبر و استقامت پیشه کردن در برابر مصائب فراق فرزندانتان، ثواب اخروی را از آن خود کردید و به عنوان الگو در جامعه اسلامی از شما به نیکی یاد می‌شود.

\n\n

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید خاطرنشان کرد: عزت و سعادت ابدی از آن شهیدانی است که در امتداد راه سید و سالار خود به نبرد با دشمنان نظام اسلامی پرداختند و در این راه شربت شهادت نوشیدند و به این فیض عظیم دست یافتند.

\n\n

حجت‌الاسلام شهیدی همچنین با حضور در منزل جانباز 70 درصد سیدعبدالمحمد قاسمی‌زاده با وی و خانواده‌اش دیدار و به گفت‌وگو نشست.

\n\n

معاون رئیس جمهور در این دیدار خطاب به این جانباز سرافراز گفت: شما از افتخارات نظام و موجب فخر و مباهات جامعه ایثارگری هستید و خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به شما عزیزان را به ما ارزانی داشت.

\n\n

در این دیدار جانباز قاسمی‌زاده ضمن خیرمقدم به حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی از خدمات مناسب بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر کرد.

\n\n

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به دیدار آزاده جانباز «بختیاری» رفت و با حضور در منزل وی، با اعضای خانواده این آزاده سرافراز به گفت‌وگو نشست.

\n\n

معاون رییس‌جمهور خطاب به این آزاده جانباز و خانواده وی گفت: من معتقدم که نقش تربیتی شما در مورد فرزندانتان بسیار مهم بوده است چرا که همه این عزیزان دارای مدارج تحصیلی عالیه هستند و این خود افتخار بزرگی برای شما به‌عنوان پدر و مادر این خانواده است.

\n\n

در این دیدار جانباز بختیاری ضمن خیرمقدم به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: همدلی و همراهی مردم و مسئولین در استان بوشهر زبانزد است و در همین دیدار در کنار شما شاهد حضور مدیرکل بنیاد و معاون استاندار هستیم که از دوستان و هم‌رزمانم در دفاع مقدس بودند.

\n\n

حجت‌الاسلام شهیدی در این دیدارها با اهدای لوح سپاس به والدین شهیدان جمهوری، جانباز 70 درصد قاسمی‌زاده و آزاده جانباز بختیاری از صبر، ایثار و شجاعت این عزیزان تجلیل کرد.

\n\n

حجت‌الاسلام شهیدی همچنین عصر روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه پس از ورود به بندر گناوه و حضور در گلزار شهدای این شهرستان، در ساختمان فرمانداری به دیدار چهره به چهره با ایثارگران گناوه‌ای پرداخت.

\n\n

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در این دیدارها گفت: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه بنیاد است و لازم است با به‌کارگیری همه امکانات در راستای مرتفع شدن نیازهای جامعه ایثارگری این شهرستان بکوشیم.

\n\n

در این دیدار چهره به چهره که یوسفی فرماندار شهرستان گناوه و حجت‌الاسلام تشکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز حضور داشتند، خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان گناوه دقایقی را با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به گفت‌وگو نشستند و حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نیز پس از شنیدن درخواست‌های جامعه ایثارگری، دستورات لازم را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات فراروی آنان صادر کرد.

\n\n

حجت‌الاسلام شهیدی با بیش از 25 نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

\n\n

شهرستان گناوه 213 شهید والامقام به انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کرده است که از این تعداد، 160 کبوتر خونین بال در گلزار شهدای این شهر آرمیده‌اند.

\n\n

ساخت اردوگاه تفریحی و ورزشی در استان بوشهر از اولویت‌های بنیاد است

\n\n

نماینده ولی‌فقیه در رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان گناوه، گفت: ساخت اردوگاه تفریحی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان بوشهر از اولویت های بنیاد است.

\n\n

وی در ادامه با حضور در روستای «چاه شور» گناوه از زمین اردوگاه تفریحی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان بازدید کرد.

\n\n

معاون رییس جمهور با تشکر از زحمات مسئولان استان بوشهر در همکاری و مساعدت برای واگذاری زمین این اردوگاه به بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: با توجه به وضعیت خیلی خوب این مکان، می‌توان یک جاذبه گردشگری خوب برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان و سراسر کشور فراهم کرد.

\n\n

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: با جدیت تمام پیگیر امر تسطیح و ساخت این اردوگاه هستیم و این مسئله یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

\n\n

حجت الاسلام تشکری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز گفت: این اردوگاه با داشتن 53 هزار و 400 متر مربع اراضی ساحلی متصل به خلیج فارس یکی از بهترین و زیباترین مناطق گردشگری شهرستان بندری گناوه است. زمین این اردوگاه تا سطح دریا 10 متر ارتفاع داشته و دارای ساحلی شنی و مرجانی است.

\n\n

وی افزود: آیین کلنگ زنی اردوگاه تفریحی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساحل روستای چاه شور بندر گناوه حدفاصل بندر گناوه و دیلم در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی توسط استاندار بوشهر برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر