چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
همزمان با 12 بهمن ماه؛
فکرشهر: نخستین روز از دهه ی فجر انقلاب اسلامی در دشتستان با تجدید بیعت مسئولین با شهدا آغاز شد و با نواختن زنگ انقلاب در مدارس ادامه یافت و با جشن انقلاب همراه با عشایر و مردم برازجان، به پایان رسید...
کد خبر: ۱۸۸۶۱
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: نخستین روز از دهه ی فجر انقلاب اسلامی در دشتستان با تجدید بیعت مسئولین با شهدا آغاز شد و با نواختن زنگ انقلاب در مدارس ادامه یافت و با جشن انقلاب همراه با عشایر و مردم برازجان، به پایان رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مسوولان ادارات و نهادهای دشتستان با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

\n\n

در این آیین فرماندار شهرستان و مدیران دستگاه های اجرایی با قرائت فاتحه و عطرافشانی مزار شهدا در گلزار شهدای امام سجاد (ع) شهر برازجان یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند .

\n\n


\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

\n\n

به گزارش فکرشهر، امروز و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر زنگ انقلاب در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  در مدارس شهرستان دشتستان نواخته شد.

\n\n

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، همزمان با ورود پر خیر و برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح دوازدهم بهمن ماه سال 57، معاون سیاسی استاندار بوشهر ، فرماندار دشتستان و مسوولان شهرستان با حضور در دبیرستان طالقانی شهر برازجان  و نواختن زنگ انقلاب، سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را ارج نهادند.

\n\n

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در این مراسم اظهار داشت: امام خمینی (ره) با اتحاد و همت مردم به ویژه عشایر انقلاب به آرمان خودش به پیروزی رسید و این مسیر را ادامه داد و امروز با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب فرزند برومند حضرت امام (ره) این مسیر تداوم دارد.

\n\n

فتح‌الله حقیقی با اشاره به نقش مهم عشایر در انقلاب اسلامی افزود: حضرت امام خمینی (ره)، بارها تاکید می‌کردند که عشایر جزو ذخایر انقلاب است و رهبر معظم انقلاب نیز به این مهم تاکید دارند و امروز خوشحالیم که در بین عشایر غیور، زنگ انقلاب را به صدا در آوردیم.

\n\n

\n\n

وی یادآور شد: زنگ انقلاب در واقع نوید‌دهنده پیروزی، استقامت و امید مردم سلحشور ایران اسلامی است.

\n\n

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ابراز داشت: همدلی و همزبانی ملت و دولت در واقع به معنای وحدت و اتحاد و همدلی است و همه باید در راستای تحقق این مهم اهتمام ورزیم.

\n\n

حقیقی تاکید کرد: از جمله منش‌های امام راحل، شجاعت و شهامت و صداقت بود که توانست به آرمان‌های خود که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود دست یابد و امروز نیز فرزند شایسته و برومندش مقام معظم رهبری این انقلاب را تداوم داده است.

\n\n

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال نیز گفت: پشتوانه نظام اسلامی، مردم عزیز و شریف هستند و با پشتوانه مردم نیز بهترین مجلس تشکیل خواهد شد.

\n\n

همچنین در پایان این مراسم متولدین 12 بهمن ماه مورد تجلیل قرار گرفتند .

\n\n

\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

\n\n

همچنین در این روز، مسئولین استانی و شهرستانی، در آیین جشن انقلاب اسلامی عشایر در حومه روستای خوشمکان از بخش مرکزی شرکت کردند.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی استانداری در این آیین اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمند و مهمی به مردم به ویژه به جامعه عشایری ارائه کرده و روز به روز این خدمات ارزشمندتر و با کیفیت‌تر شده است.

\n\n

فتح‌الله حقیقی افزود: در استان بوشهر از ابتدای انقلاب تاکنون اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم صورت گرفته و در دولت تدبیر و امید نیز شاهد حجم بالایی از خدمات‌رسانی به مردم هستیم.

\n\n

وی در ادامه این آیین در دیدار با عشایر ضمن بررسی مشکلات موجود ، دستورات لازم برای رفع آنان را صادر کرد .

\n\n


\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

\n\n

 

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر