پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: جاده بوشهر به شیراز در محور دالکی – کنارتخته روز یکشنبه هیجدهم بهمن ماه با هدف ساماندهی سنگ های تخریبی مجاور این محور مسدود خواهد شد...
کد خبر: ۱۸۹۵۱
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: جاده بوشهر به شیراز در محور دالکی – کنارتخته روز یکشنبه هیجدهم بهمن ماه با هدف ساماندهی سنگ های تخریبی مجاور این محور مسدود خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر عبدالکریم اخترشناس روز چهارشنبه در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان دشتستان افزود: بارندگی های اخیر موجب ریزش قطعه ای از کوهستان در این محور مواصلاتی شده است و با توجه به ضرورت ساماندهی سنگ های تخریبی و افزایش سطح ایمنی در محدوده یاد شده (حدفاصل پاسگاه شهید صلاحی تا تونل دریاقلی) در روز یکشنبه 18 بهمن ماه از ساعت 8 صبح الی 15، این مسیر با استقرار اکیپ های راهداری و پلیس راه مسدود می شود.

\n\n

اخترشناس بیان کرد: رانندگان در این روز برای سفر به شهرهای استان فارس و بلعکس می تواند از محورهای بوشهر – اهرم – فراشبند و یا جم – فیروزآباد – شیراز جهت انجام سفرهای ضروری تردد کنند.

\n\n

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در این راستا شماره های 09177714444 و 33454444 و سامانه گویا 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر بطور شبانه روزی آماده پاسخگویی خواهد بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر