جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: براساس آموزه های انقلاب اسلامی و منافع و مصالح ملی، جوانان پرورش یافته جامعه اسلامی نباید در حماسه مهم انتخابات تماشاچی باشند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، فتح الله حقیقی در آئین تقدیر از برگزیدگان مسابقه های فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: واجدان شرایط رای باید در انتخابات شرکت و حتی آنهایی که واجد شرایط نیستند نیز زمینه را برای حضور واجدان شرایط در پای صندوق های اخذ رای فراهم کنند.
کد خبر: ۱۸۹۹۴
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: براساس آموزه های انقلاب اسلامی و منافع و مصالح ملی، جوانان پرورش یافته جامعه اسلامی نباید در حماسه مهم انتخابات تماشاچی باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فتح الله حقیقی در آئین تقدیر از برگزیدگان مسابقه های فرهنگی و قرآنی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: واجدان شرایط رای باید در انتخابات شرکت و حتی آنهایی که واجد شرایط نیستند نیز زمینه را برای حضور واجدان شرایط در پای صندوق های اخذ رای فراهم کنند.

\n\n

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم درجمهوری اسلامی به عنوان پشتوانه ای قوی نظام به حساب می آیند به همین دلیل مشارکت بالا و آگاهانه آنها درانتخابات ضروری است.

\n\n

حقیقی اظهار کرد: وحدت و انسجام بین مردم یکی از رکنهای اساسی پیروزی انقلاب اسلامی است که این به معنی بالا بردن آستانه تحمل و تخریب نکردن همدیگر است.

\n\n

وی افزود: امروز در سایه وحدت و به واسطه هدایتهای رهبر معظم انقلاب، تدبیر رئیس جمهوری و تخصص تیم هسته ای مساله برجام به نتیجه رسید و رئیس جمهوری با اقتدار در کشورهای اروپایی حاضر و مسئولان کشورها نیز به جمهوری اسلامی سفر می کنند.

\n\n

\n\n

حقیقی خطاب به جوانان بوشهری گفت: جوانان با توجه به پیچیدگی های شرایط امروز باید پایه های زندگی خود را با دقت انتخاب کنند و آستانه تحمل، صبر، استقامت، دقت و بردباری خود را بالا ببرند.

\n\n

وی با بیان اینکه موفقیت جوانان در گرو داشتن رفتارهایی در سایه اعتدال است اظهارکرد: وحدت به معنی بالا بردن آستانه تحمل و تخریب نکردن همدیگر است.

\n\n

حقیقی ادامه داد: با تدبیر دولت امروز تکیه بر پول فروش نفت از 45 درصد به 36 درصد کاهش یافته و در سال آینده این میزان به 26 درصد کاهش می یابد.

\n\n

وی انتخاب جوانترین بخشداران، پنج مدیر جوان، بهره برداری از 250 زمین چمن مینی فوتبال، تشکیل 12 اتاق فکر، تقویت بنیه علمی جوانان را از جمله برنامه های استان برای این قشر عنوان کرد.

\n\n

حقیقی یادآور شد: از 17 طرح امید اجتماعی که در اتاقهای فکر تعریف شده است، شش طرح آن انتخاب و در دست اجراست.

\n\n

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهرگفت: یکی از زیرساختهای آموزش و پرورش تربیت دینی و معنوی است که باید مورد توجه خاص دست اندرکاران تعلیم و تربیت قرار گیرد.

\n\n

ناصر کرمی افزود: همچنین دیگر زیر ساخت تربیتی پرداختن به هنر به معنی درک و حس زیباشناختی خلقت است که باید مورد توجه باشد.

\n\n

\n\n

وی تصریح کرد: امسال در مسابقه های قرآن 54هزار دانش آموز دختر و پسر و در دیگر بخشهای فرهنگی نیز 80هزار و 707 نفر از استان بوشهر شرکت کردند که از این تعداد 400 نفر موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

\n\n

در این آئین از برگزیدگان مسابقه های فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان بوشهر تقدیر شد.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر