شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ، هشت تیم سیار به مناطق عشایر نشین شهرستان اعزام گردید.\n\n به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد هماهنگی و گسترش ستاد شبکه، در این رابطه گفت: با توجه به لزوم خدمات رسانی و توزیع عادلانه خدمات بهداشتی درمانی به همه مناطق تحت پوشش شهرستان دشتستان، از بدو ورود عشایر در سال جاری ، این شبکه با تشکیل هشت تیم سیار، تمامی مناطق عشایر نشین شهرستان را مورد بازدید و مراقبت های بهداشتی درمانی قرار داده است .
کد خبر: ۱۹۰۱۱
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ، هشت تیم سیار به مناطق عشایر نشین شهرستان اعزام گردید.

\n\n

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد هماهنگی و گسترش ستاد شبکه، در این رابطه گفت: با توجه به لزوم خدمات رسانی و توزیع عادلانه خدمات بهداشتی درمانی به همه مناطق تحت پوشش شهرستان دشتستان، از بدو ورود عشایر در سال جاری ، این شبکه با تشکیل هشت تیم سیار، تمامی مناطق عشایر نشین شهرستان را مورد بازدید و مراقبت های بهداشتی درمانی قرار داده است .

\n\n

علی محمد شفاه خواه افزود: این عشایر تحت پوشش بیمه پزشک خانواده می باشند و همه خدماتی که برای آنها انجام گرفته به صورت رایگان بوده است .

\n\n

وی همچنین  خدماتی که به مناطق عشایر نشین ارائه شده است را بیان کرد که به شرح ذیل میباشند:

\n\n

  * واکسیناسیون تمام کودکان زیر شش سال ساکن مناطق عشایری

\n\n

  * اجرای مرحله اول طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال (طرح ماپینگ آپ) و شناسایی 310 کودک زیر پنج سال و پوشش کامل این گروه از تاریخ 26 لغایت 29 دیماه سال جاری و نوبت مرحله دوم طرح که در 24 لغایت 27 بهمن سال جاری انجام خواهد شد.

\n\n

    *توزیع رایگان دارو و مکمل های دارویی به تمامی گروه های هدف،از جمله مادران واجد شرایط ، کودکان ، بیماران دارای بیماری های غیر واگیر و سالمندان

\n\n

    *بازدید واحد بهداشت محیط و آموزش های لازم در خصوص مصرف آب بهداشتی ، دفع فضولات حیوانی

\n\n

   *مراقبت های بهداشتی مادران باردار ساکن و  همچنین انجام خدمات لازم همراه با توزیع مکمل دارویی با اعزام ماما به مناطق عشایر نشین.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر