شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اولین واکنش رسمی به خبر ربوده شدن صیادان بوشهری توسط کویتی ها؛
فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر گفت: ربودن صیادان بوشهری توسط صیادان کویتی برای دستگاه قضایی استان بوشهر هنوز محرز نشده است...
کد خبر: ۱۹۰۷۸
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر گفت: ربودن صیادان بوشهری توسط صیادان کویتی برای دستگاه قضایی استان بوشهر هنوز محرز نشده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی حسن پور پیرامون ربوده شدن سه صیاد بوشهری از سوی صیادان کویتی اظهارکرد: براساس گزارش دریابانی پرونده ای برای سه نفر دیگر از این صیادان درارتباط با صید بدون مجوز تشکیل شده و پرونده در حال بررسی است.

\n\n

وی درباره جزئیات ربودن سه صیاد دیگربوشهری نیز بیان کرد: بنا به اظهارات دیگر صیادان که شاهد ماجرا بوده اند، این درگیری به دلیل  نحوه و محل صید و ماهیگیری بین صیادان ایرانی و کویتی انجام شده است که پس از درگیری هنوز سرنوشت سه نفر از آنان نامعلوم است همچنین بنا براظهارات صیادان حاضر این سه نفر توسط صیادان کویتی ربوده شده اند.

\n\n

وی درباره انتشار فیلم وعکس قطع انگشت صیادان بوشهری در فضای مجازی به میزان گفت: نمی توان به چنین فیلمی استناد کرد و موضوع برای تحقیقات بیشتر در دست بررسی است.

\n\n

دادستان عمومی و انقلاب مرکز بوشهر اظهارکرد: پیگیری های لازم از سوی مراجع مربوطه برای احراز این موضوع در حال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در چند روز اخیر خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده که ربوده و مفقود شدن سه صیاد بوشهری توسط کویتی ها را با تصویر و فیلم نشان می دهد. سخنان امروز دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر اولین واکنش رسمی به این خبر در چند روز اخیر می باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر