جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: شده همین برجام یک‌ رو بکنیم برجام 25 صدم، نمی‌ذاریم به یک برسه چه برسه به دو.
کد خبر: ۱۹۱۷۰
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: شده همین برجام یک‌ رو بکنیم برجام 25 صدم، نمی‌ذاریم به یک برسه چه برسه به دو.

\n\n

به گزارش فکرشهر، "ایران" در ستون طنز "گفت‌وشنود" خود نوشت:‌«دیروز در حالی که داشتیم لیست تأیید صلاحیت‌شده‌ها را می‌خواندیم کامران از آمریکا زنگ زد و پرسید: نظر شما درباره برجام 2 چیه؟ آقای رئیس‌جمهوری دائما از برجام 2 می‌گویند. گفتم آقا داداش، برجام یه دونه بود اونم بعد کلی چیک تو چیک ظریف - کری قبولش کردیم. مگه اخراجی‌هاست دو و سه داشته باشه؟ بعد کامران هنوز ادامه نداده بود، افزودیم: همین برجام یک، به امید روزگار مجلس دستمون بیفته امونش نمی‌دیم. خیال کردی برا چی یه سریای نزدیک به قالیباف و محسن رضایی‌رو از لیست انداختیم بیرون، برای این که می‌خوایم برجام یک «کله پا کنون» راه‌بندازیم. شده همین برجام یک‌ رو بکنیم برجام 25 صدم نمی‌ذاریم به یک برسه چه برسه به دو.

\n\n

کامران نجف‌زاده گفت: آقا، آقا مهربون‌تر باشین. مگه دکتر خودمون نگفته نامزدها بعد از عقد هم با هم مهربون باشن! گفتم نخیر آقا عصر نامزد بازی به پایان رسیده، الان دوره مقابله با برجامه. ما حتی تو مجلسم نریم از بیرون فضا رو هدایت می‌کنیم. بعد کامران که ظاهرا خیلی به برنامه‌های ما ایمان آورده بود، پرسید: الان ارنج تیمتون برای پیروزی در مجلس چیه؟ گفتیم: این قدر یار اضافه تأیید صلاحیت شده داریم که موندیم چه جوری ارنجش کنیم تو، کسی هم حاضر نیست تعویضی باشه. حیف کی‌روش مریضه والا می‌گفتیم بیاد تیمو دست بگیره.

\n\n

کامران خان از ما پرسید که رئیس جمهوری گفته که برجام دو رو برای توسعه اقتصادی می‌خوایم راه‌ بندازیم. ما هم خندیدیم گفتیم ببین داداش تو برجام یک طرف مقابل کری و موگرینی و اشمیت این سوسول موسولا بودن، تو برجام دو طرف ماییم، از این خبرا نیست، توسعه و این واژه‌های غربی هم برای گوشای ما غریبه. دوستش ندارم! اینا حرفای این سریع‌القلمه...

\n\n

بعد از این مصاحبه این مسأله به ذهنمان رسید که مگه اون موقعی که برجام نبود و گونی پول رو گذاشته بودیم کنارمون خرج می‌کردیم چش بود! آخه برجام دو چه داستان جدیدیه؟ همین الان برجام یک تموم نشده این وزیر خارجه آلمان اومده (مثل مور و ملخ) وای به حال اجرا شدن برجام دو! در همین احوالات دلمان یاد آن مرد رفته را کرد و می‌خواستیم داد بزنیم شرف هر چی مرده...!

\n\n

خلاصه این دفعه ترجیح دادیم بدون شعار کار را به پایان برسانیم ولی به بچه‌ها سپردیم پلاکارد برای برجام دو بنویسند. یه چیزایی تو این مایه‌ها با تأسی از اون شعر معروف: حالا برجامه مرجامه هر چی باشه برجام یه دونه باشه، می‌خوام بیام....»

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر