چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: از مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور، تیم پرسپولیس برازجان در اولین گام احیای مجدد خود، میزبان تیم شاهین ماهشهر بود...
کد خبر: ۱۹۲۱۲
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲

\nفکرشهر: از مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور، عصر امروز چهارشنبه، 21 بهمن ماه تیم پرسپولیس برازجان در اولین گام احیای مجدد خود، میزبان تیم شاهین ماهشهر بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، تیم پرسپولیس که با اما و اگرهای فراوان راهی بازی ها شده است در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب مهمان خود شد.

\n\n

تماشاگران در دقایق ابتدایی شاهد بازی خوبی نبودند، در ادامه بازی روند بهتری گرفت اما برای تیم ماهشهر و موقعیت های خطرناکی هم داشت که با بی دقتی مهاجمانش آن ها را از دست داد و در مقابل، تیم پرسپولیس نتوانست حتی یک ضربه در چارچوب داشته باشد.

\n\n

در نیمه دوم بازی بهتر شد و دو تیم حملاتی بر روی دروازه های یکدیگر داشتند که البته سهم تیم شاهین بیشتر بود و بهترین موقعیت نماینده برازجان را نیز حسن فلسفی در یک موقعیت تک به تک از دست داد.

\n\n

در دقیقه 70 بازی تیم شاهین ماهشهر موفق شد با سانتر از جناح چپ و اشتباه خط دفاعی پرسپولیس با یک ضربه سر تک گل دیدار را به ثمر برساند.

\n\n

حملات هر دو تیم بر روی دروازه ها ادامه داشت و در دقیقه 80 نیز یک صحنه مشکوک به پنالتی به نفع پرسپولیس بر روی حسین غلامی در محوطه جریمه شاهین اتفاق افتاد که داور این برخورد را خطا تشخیص نداد.

\n\n

در ادامه دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا بازی با همان یک گل به پایان برسد و پرسپولیس در اولین گام شکست را تجربه کند.

\n\n

تیم کاملا بومی، متحول و جوان شده ی پرسپولیس در ترکیب خود بازیکنانی باتجربه مانند حسن فلسفی، حسین غلامی و رضا فرهمند را داشت و البته این بازیکنان را جوانانی کم تجربه و بعضا بی تجربه همراهی می کردند.

\n\n

از آنجا که پرسپولیس تا دو روز مانده به بازی حضورش در مسابقات لیگ دسته سوم قطعی نبود، کمترین تمرین را در بین رقیبان خود داشته و قرارداد بازیکنان نیز روز گذشته به امضا رسیده است.

\n\n

 

\n\n

حواشی:

\n\n

* حضور حدود 400 نفر از تماشاگران در ورزشگاه تختی برازجان و آشتی دوباره مردم با فوتبال، از نکات مثبت این دیدار بود.

\n\n

* از آنجا که مهدی قنبری، سرمربی سابق پرسپولیس بخاطر مشکل با مسئولین این باشگاه ابتدای هفته از سمت خود استعفا داد، سرمربی گری این تیم را امروز مجید طباطبایی بر عهده داشت و امیر پویا و علی کمارج، به عنوان مربی در کنار او بودند.

\n\n

* ارسلان زارع، فرماندار شهرستان دشتستان، سعید شمالی نژاد، شهردار برازجان، نادر آزاده، رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان، محمدجعفر زراعتگر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان، هادی کفاش و سعید اسماعیلی، اعضای شورای شهر، جواد لقمان زاده، بخشدار مرکزی و چند تن دیگر از مسئولین نیز بازی را از نزدیک تماشا کردند.

\n\n

* صندلی های جایگاه و سکوهای ورزشگاه تختی برازجان از وضعیت نامناسبی برخوردار است و این کثیفی باعث ناراحتی تماشاگران شده بود.

\n\n

* در بین دو نیمه و قبل از سوت شروع نیمه ی دوم، مکالمه ای بین داور و سرمربی تیم شاهین ماهشهر رد و بدل شد که منجر به اخراج سرمربی شاهین از کنار زمین گردید.

\n\n

* سرمربی اخراج شده ی شاهین، از رفتن خودداری کرد و در کنار زمین ماند که همین امر واکنش دباره ی داور را در پی داشت. به گزارش فکرشهر، داور مسابقه، توپ را برداشت و به کنار زمین آمد و به ناظر بازی گفت یا سرمربی اخراج شده برود و یا من می روم که نهایتا و بعد از گذشت 5 دقیقه، سرمربی اخراج شده ی شاهین ماهشهر، از کنار زمین به بیرون هدایت شد.

\n\n

* رضا فرهمند در ابتدای نیمه دوم از ناحیه پا دچار مصدومیت شد اما به دلیل احتیاج داشتن تیم به او، با همان وضعیت و لنگ لنگان بازی را تا پایان ادامه داد.

\n\n

* در پایان بازی فرماندار دشتستان در میان بازیکنان رفته و ضمن خسته نباشید با آن ها به صحبت پرداخت.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر