شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تجمع کارگران شرکت صنایع دریایی ایران شعبه بوشهر مقابل استانداری که چهار روز به طول انجامید با قول مساعد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر  تا پایان هفته جاری خاتمه یافت. \n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایلنا، «فتح الـله حقیقی» در عین حال افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون کارگری این استان بخشی از مطالبات کارکنان شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) بخش دوم طلبی کارکنان شرکت صدرا تا پایان بهمن ماه و مابقی نیز قبل از پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۲۵۴
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: تجمع کارگران شرکت صنایع دریایی ایران شعبه بوشهر مقابل استانداری که چهار روز به طول انجامید با قول مساعد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر  تا پایان هفته جاری خاتمه یافت. 

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایلنا، «فتح الـله حقیقی» در عین حال افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون کارگری این استان بخشی از مطالبات کارکنان شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) بخش دوم طلبی کارکنان شرکت صدرا تا پایان بهمن ماه و مابقی نیز قبل از پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

\n\n

وی یادآور شد: یکی از اولویت های کاری استاندار بوشهر حل مشکلات شرکت صدراست طوری که افزون بر تحقق مطالبات کارکنان، زمینه تداوم فعالیت این شرکت نیز بعنوان یکی از قابلیت های اشتغالزایی با بیش از دو هزار نفر نیز فراهم شود.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهارداشت: در همین راستا موضوع شرکت صدرا در دولت نیز مطرح شده است.

\n\n

حقیقی گفت: با حمایت جدی دولت و همکاری قرارگاه خاتم الانبیا تمهیدات خوبی در استان بوشهر اتخاذ شده است تا صدرا رونق گرفته و بهتر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

\n\n

وی بدون اشاره به میزان طلبی کارکنان شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) افزود: کاهش بیکاری و تثبت فرصت های شغلی موجود از سیاست های دولت است و این مهم مشمول شرکت صدرا نیز خواهد شد.

\n\n

در چند روز اخیر شماری از کارکنان شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با تجمع صنفی در مقابل استانداری بوشهر پیگیر مطالبات معوق خود شده اند.

\n\n

لازم به یادآوری است، 1500 نفر نیروی شاغل در این شرکت از هشت ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده اند و صرفا ً طی این مدت مساعده هایی گرفته اند که نمی تواند تکافوی هزینه های زندگی شان را بدهد.

\n\n

معترضان  می گویند: جدا از معوقات مزدی، کارفرما هنوز در خصوص پرداخت حق بیمه ماههای گذشته نیز اقدامی نکرده و در نتیجه از این جمع کارگرانی که برای تمدید دفترچه‌ بیمه‌های خود اقدام کرده‌اند با مشکل مواجه شده‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر