سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال تصاویر خصوصی خانم جوانی در شبکه‌های اجتماعی بی تالک اقدام به هتک حیثیت وی کرده بود، توسط این پلیس خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، به نقل از روابط عمومی پلیس فتا استان بوشهر، داریوش پورسعید تصریح کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی همسرش از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد.
کد خبر: ۱۹۲۹۷
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال تصاویر خصوصی خانم جوانی در شبکه‌های اجتماعی بی تالک اقدام به هتک حیثیت وی کرده بود، توسط این پلیس خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، به نقل از روابط عمومی پلیس فتا استان بوشهر، داریوش پورسعید تصریح کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی همسرش از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد.

\n\n

وی افزود: در بررسی‌های انجام‌ شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد، متهم با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی همسر شاکی باعث هتک حیثیت و آبروریزی وی شده است.

\n\n

رئیس پلیس فتای استان بوشهر اظهار داشت: کارآگاهان این پلیس با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم عملیاتی تشکیل و اقدامات خود را آغاز کردند که در نتیجه متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شد.

\n\n

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در وهله اول منکر هرگونه جرمی شد اما پس از ارائه شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و عنوان داشت: به دلیل اختلاف و کینه‌ای که از پیش با شاکی داشتم با ترفندهای مختلف تصاویر مذکور را جمع‌آوری و به‌قصد انتقام، آن‌ها را از طریق شبکه اجتماعی بیتالک منتشر کردم و با تحقیقاتی که از اطرافیان داشتم فکر می‌کردم که هویت افراد در این شبکه اجتماعی غیرقابل شناسایی بوده و هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شوم.

\n\n

پورسعید افزود: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

\n\n

وی اظهار داشت: هتک حیثیت افراد و نشر اکاذیب در فضای مجازی جرم است و قانون با مجرمان این جرائم برخورد خواهد کرد.

\n\n

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی‌که شخصی برای آن‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و مکالمه را ادامه ندهند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر