جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ‌برای ایجاد بزرگراه فناوری اطلاعات در استان بوشهر منعقد شد.
کد خبر: ۱۹۳۷۸
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ‌برای ایجاد بزرگراه فناوری اطلاعات در استان بوشهر منعقد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، امروز(۲۶ بهمن)، در آیین انعقاد تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای موقعیت ویژه و استرتژیک است اظهار داشت: به سبب موقعیت ویژه و استراتژیک استان بوشهر باید این استان دارای زیرساخت‌های مناسب فناوری اطلاعات به عنوان شاهراه اتصال به کشورهای همسایه باشد.
\n 
\nوی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در استان بوشهر تصریح کرد: این تفاهم‌نامه برای توسعه زیرساختها و بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات با شرکت فناوری اطلاعات منعقد شده است.
\n 
\nمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تاکید کرد: بنا است شرکت فناوری اطلاعات زمینه استفاده صحیح از این فناوری در استان بوشهر برای ارتباط الکترونیکی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شهروندان را فراهم کند.
\n 
\nزرین‌فر با بیان اینکه این تفاهم‌نامه بر اساس برنامه زمان‌بندی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده عملیات توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات دراستان بوشهر به‌زودی اجرایی و تا پایان سال ۱۳۹۵ زمینه بهره‌برداری از امکانات زیرساختی جدید فراهم می‌شود.
\n 
\nخسرو استوار امکان، مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری بوشهر نیز با بیان اینکه پهنای باند استان بوشهر افزایش می‌یابد بیان کرد: افزایش پهنای باند، تسهیل دسترسی مردم از اینترنت و توسعه دولت الکترونیک از مهم‌ترین مزایای تفاهم‌نامه یاد شده است.
\n 
\nوی بهره‌برداری دستگاه‌های اجرایی از پهنای باند ارزان قیمت، ارائه خدمات و سرویس‌های اداری به شهروندان، برقراری سرویس‌های تراکنشی و تعاملی از دیگر مزیت‌های انعقاد تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در استان بوشهر دانست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر