چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت الاسلام سید هادی خامنه ای، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام طی بیانیه ای حمایت خود را از "محمد باقر سعادت" کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه دشتستان اعلام کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از رسانه های استان، متن این بیانیه نیز ارسال شده، به شرح زیر است:
کد خبر: ۱۹۵۴۷
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: حجت الاسلام سید هادی خامنه ای، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام طی بیانیه ای حمایت خود را از "محمد باقر سعادت" کاندیدای اصلاح طلبان در حوزه دشتستان اعلام کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از رسانه های استان، متن این بیانیه نیز ارسال شده، به شرح زیر است:

\n\n

 
\nبه نام خدا

\n\n

حضور مردم متدین، فرهنگ دوست، شهید پرور و فهیم شهرستان دشتستان

\n\n

سلام علیکم

\n\n

مشارکت در تعین سرنوشت از اساسی ترین حقوق شهروندی است که در قانون اساسی جمهوری اسلامی بخوبی به آن توجه گردیده است. از این رو 7 اسفند ماه 94 فرصت مغتنمی می باشد تا مردم شریف ایران به ویژه سبز نشینان خطه دشتستان، سر زمین شهید عزیز مان صادق گنجی با حضور در پای صندوق های رای یکی از فرزندان دلسوز با پیشینه خانوادگی و تاریخی شایسته، فرهنگی، برنامه ریز و آشنای کامل به استعدادهای سرشار و بی نظیر آن استان و شهرستان، جناب آقای محمدباقر سعادت فردی که همراه و همگام با دولت تدبیر و امید می باشد را انتخاب فرمایند.
\nآقای محمد باقر سعادت شخصیتی که تلاشهای ارزنده و فراموش نشدنی وی در خرداد 92 در اداره ستاد تبلیغات انتخاباتی جناب آقای حسن روحانی رئیس جمهور محترم  در استان بوشهر بر کسی پوشیده نمی باشد. کاندیدای محترم و توانمندی که توسط شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر نیز به عنوان کاندیدای اصلاح طلب و حامی دولت در آن حوزه انتخابیه معرفی گردیده انشاا.. که با رای شما عزیزان به ایشان شاهد حضور این انسان فرهنگی، مدیر و تلاشگر در مجلس شورای اسلامی باشیم انشاا.. موفق وموید باشید.
\n 
\nسید هادی خامنه ای
\nدبیرکل مجمع نیروهای خط امام
\n 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر