چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: 320 نفر از نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان در رشته‌های نجات در تصادفات جاده‌ای، دریایی، سیلاب و کوهستان آماده خدمت‌رسانی در نوروز 95 هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حسین درویشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره بازآموزی طرح نوروزی 95 در رشته‌های نجات در تصادفات جاده‌ای، دریایی، سیلاب و کوهستان با حضور 320 نفر از نجاتگران و 10 نفر مربیان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۷۳۲
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: 320 نفر از نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان در رشته‌های نجات در تصادفات جاده‌ای، دریایی، سیلاب و کوهستان آماده خدمت‌رسانی در نوروز 95 هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حسین درویشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره بازآموزی طرح نوروزی 95 در رشته‌های نجات در تصادفات جاده‌ای، دریایی، سیلاب و کوهستان با حضور 320 نفر از نجاتگران و 10 نفر مربیان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر برگزار شد.

\n\n

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی افزایش توانمندی و توان‌افزایی مهارت‌های امدادی اعضاء برای حضور مؤثر و بهینه در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی و فعالیت پایگاه‌های امدادی در سطح استان است.

\n\n

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: طرح امداد نوروزی با حضور 320 نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال‌احمر در 27 پایگاه ثابت و سیار امدادی به‌وسیله 80 دستگاه خودروی سبک و سنگین امدادی و 5 فروند قایق از 25 اسفند 94 لغایت 15 فروردین 95 در استان بوشهر برگزار می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر