شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: مشارکت 90 درصدی مردم دشتی و تنگستان در انتخابات نشان داد مردم به سرنوشت خود حساس هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با هماهنگی بسیار خوبی که بین تمامی متصدیان اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای نظامی، امنیتی، رسانه‌ها، نامزدها و هواداران یک بستری که خواست نظر مقام معظم رهبری که همواره مورد تأکید است و برای ما نصب‌العین بود فراهم شد.
کد خبر: ۱۹۷۵۱
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: مشارکت 90 درصدی مردم دشتی و تنگستان در انتخابات نشان داد مردم به سرنوشت خود حساس هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با هماهنگی بسیار خوبی که بین تمامی متصدیان اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای نظامی، امنیتی، رسانه‌ها، نامزدها و هواداران یک بستری که خواست نظر مقام معظم رهبری که همواره مورد تأکید است و برای ما نصب‌العین بود فراهم شد.

\n\n

فرماندار شهرستان دشتی افزود: مشارکت حداکثری در شهرستان دشتی اتفاق افتاد مردم استقبال بی‌نظیری از خود به‌جایی گذاشتند و مشارکت 90 درصدی مردم نشان داد مردم به سرنوشت خود حساس هستند.

\n\n

وی ادامه داد: مردم می‌دانستند که رأی آن‌ها مفید و مؤثر است که این دو مؤلفه نشانه بلوغ سیاسی مردم است که همواره در صحنه‌های مختلف مردم شهرستان دشتی با حضور خود در چنین صحنه‌هایی نشان می‌دهند که به‌ نظام و انقلاب وفادار هستند.

\n\n

مهرجو خاطرنشان کرد: مردم دشتی با حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نشان دادند و اثبات کردند که به‌نظام و انقلاب وفادارند و هم اینکه شعور آگاهی خود را اثبات کردند که با یک رأی می‌توانند به‌راحتی سرنوشت خود را رقم بزنند.

\n\n

وی اضافه کرد: لازم می‌دانم از همه افراد چه عوامل اجرایی، نظارتی و متصدی تأمین نظم و امنیت و چه کسانی که رسالت اطلاع‌رسانی بر عهده داشتند و هم‌چنین ائمه جمعه که هدایت افکار عمومی و جامعه عهده‌دار بودند و دست‌به‌دست هم دادند تا این مشارکت و حماسه سیاسی مهم در شهرستان دشتی رقم خورد قدردانی کنم.

\n\n

مهرجو یادآور شد: رضایتمندی مردم یکی از اهداف ما بود که مردم بار دیگر با حضور در این صحنه به‌یادماندنی و بزرگ یک برگ بزرگ دیگری به تاریخ انقلاب اضافه کردند.

\n\n

فرماندار دشتی ضمن تقدیر از حضور مردم به‌ویژه جوانان گفت: مردم با حضور در انتخاب همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان نشان دادند و ثابت کردند بعد از اتمام انتخابات رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شد و این در عمل شاهد هستیم که هیچ‌گونه اقدام سوء امنیتی و اجتماعی در شهرستان وجود نداشت.

\n\n

وی افزود: همه اقشار پس از اتمام نتیجه انتخابات را پذیرفتند که باید از نامزد‌ها که هواداران خود را به‌درستی هدایت کردند تشکر کنم.

\n\n

فرماندار دشتی ضمن تبریک به منختب مردم دشتی و تنگستان گفت: به سهم خود به نامزد پیروز انتخابات که به خانه ملت راه یافت تبریک می‌گویم و تا زمانی در این شهرستان هستیم به‌صورت تیمی این آمادگی را داریم که خواسته مورد نظر مردم به ایشان کمک کنیم.

\n\n

وی اضافه کرد: استراتژی ما برگزاری انتخابات آبرومند، اخلاق‌مدار و رقابتی بود و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند مر قانون عمل کردیم.

\n\n

مهرجو خاطرنشان کرد: از تاریخ وصول دستور شروع انتخابات تا پایان قرائت شمارش آرا و نتیجه انتخابات ما در این بستر حرکت کردیم و هیئت اجرایی نیز در همین زمینه حرکت کرد.

\n\n

وی ادامه داد: در شهرستان دشتی هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و علت این بود که همه در بستر و چارچوب قانون حرکت کردیم هرکسی که از صندوق بیرون بیاید چون اراده مردم است برای همه ما قابل‌احترام است و ما به انتخاب مردم گردن می‌نهمیم.

\n\n

مهرجو گفت: از همه رسانه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم که بستر مشارکت، هم‌دلی و هم‌زبانی که شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری است را فراهم کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر