شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم تهران در مجلس نهم معتقد است این موضوع که حداد عادل از رتبه سوم یا هفتم به یکباره به رتبه 31 نزول می‌کند جای تعجب و پیگیری دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز» در واکنش به رأی نیاوردن اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در حوزه تهران، گفت: این موضوع که آقای حداد عادل از رتبه سوم یا هفتم به یکباره به رتبه 31 نزول می‌کند جای تعجب و پیگیری دارد.
کد خبر: ۱۹۸۰۸
سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: نماینده مردم تهران در مجلس نهم معتقد است این موضوع که حداد عادل از رتبه سوم یا هفتم به یکباره به رتبه 31 نزول می‌کند جای تعجب و پیگیری دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز» در واکنش به رأی نیاوردن اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در حوزه تهران، گفت: این موضوع که آقای حداد عادل از رتبه سوم یا هفتم به یکباره به رتبه 31 نزول می‌کند جای تعجب و پیگیری دارد.

\n\n

وی ادامه داد: بر همین اساس در حال تنظیم نامه‌ای برای ارسال به ستاد انتخابات هستیم و در این نامه به این موضوع اشاره خواهیم کرد که اگر تخلفی صورت گرفته است باید پیگیری و به صورت مستند پاسخ داده شود.

\n\n

کوثری در پاسخ به این پرسش که "آیا به نظر وی در انتخابات تقلب شده است؟" گفت: نمی‌گوییم تقلب شده اما احتمال تخلف وجود دارد و باید بررسی شود و به صورت مستند پاسخ داده شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر