جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از تلاش ویژه برای رفع مشکلات بیمه‌ای صیادان و ملوانان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، یونس خسروانی صبح چهارشنبه در نخستین جلسه اتاق فکر تامین اجتماعی اظهار داشت: اعضای شورای راهبردی تامین اجتماعی استان، متشکل از برخی روسای شعب و همکاران ستادی است و در راستای ارتقای کیفی اداره کل تشکیل شده و شعب نیز می توانند چنین شورایی را تشکیل دهد و مسایل شعبه خود را در آن بررسی کرده و راهکار ارایه دهند.
کد خبر: ۱۹۸۴۳
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از تلاش ویژه برای رفع مشکلات بیمه‌ای صیادان و ملوانان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، یونس خسروانی صبح چهارشنبه در نخستین جلسه اتاق فکر تامین اجتماعی اظهار داشت: اعضای شورای راهبردی تامین اجتماعی استان، متشکل از برخی روسای شعب و همکاران ستادی است و در راستای ارتقای کیفی اداره کل تشکیل شده و شعب نیز می توانند چنین شورایی را تشکیل دهد و مسایل شعبه خود را در آن بررسی کرده و راهکار ارایه دهند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه اتاق فکر محل بارش افکار است و در تمام سیستم های مدیریتی بعنوان بهترین روش تصمیم گیری از آن استفاده می شود افزود: این اتاق، خارج از حالت رئیس و مرئوسی اداره می‌شود و همه می‌توانند هر فکر و ایده‌ای دارند را در آن مطرح سازند.

\n\n

بوشهر

\n\n

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان داشت: سازمان فقط به وسیله رویکرد علمی می تواند رشد کند و رویکرد سنتی و بخشنامه محور رشدی را در پی ندارد.

\n\n

رفع مشکلات بیمه‌ای صیادان و ملوانان دغدغه من است

\n\n

وی با اشاره به جمعیت زیاد بیمه شده های ملوان و صیاد، رفع مشکلات بیمه ای آنان از طرق قانونی را جزو دغدغه های خود دانست و افوزد: این موضوع را در سازمان مرکزی پیگیری کرده‌ام و بنا است سازمان بودجه‌ای را در قالب طرح پژوهشی در همین زمینه به اداره کل استان اختصاص دهد.

\n\n

خسروانی تاکید کرد: سه نفر از همکاران اداره کل و یکی از اساتید صاحب‌نظر استان برای انجام طرح پژوهشی بررسی راهکار قانونی بیمه ملوانان و صیادان به مرکز پژوهش‌های سازمان معرفی می شوند تا این مشکل هرچه زودتر از طریق قانونی و علمی حل شود.

\n\n

وی از دریافت ۱۹ میلیارد ریال برای ارتقای سیستم فناوری اطلاعات اداره کل تامین اجتماعی استان خبر داد و گفت: قراردادی بالغ بر شش میلیارد تومان به منظور ارتقای پهنای باند و اینترنت اداره کل با مخابرات استان منعقد شده و ظرف مدت ۲ماه آینده نیز ساختار آی.تی تامین اجتماعی استان به روز خواهد شد.

\n\n

\n\n

آی‌تی تامین اجتماعی استان بوشهر به روز می‌شود

\n\n

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به انجام مناقصه سه میلیارد ریالی تجهیزات کامپیوتری اداره کل، عنوان کرد: تمام زیرساخت‌ها و ابزارهای علمی در حال آماده شدن است و اکنون نوبت همکاران است تا برای رسیدن به هدف سازمان تلاش کنند.

\n\n

خسروانی خاطرنشان کرد: در سازمان عنصری به نام مزایای انگیزشی داریم که پیش از این مبنای آن قائم به اشخاص بود و دخل و تصرفی در آن صورت نمی گرفت اما در مرحله جدید، این مساله به صورت تیمی در استان دیده می‌شود و عملکرد خوب یا بد همکاران در سراسر استان بر روی مزایای یکدیگر تاثیرگذار است.

\n\n

وی با بیان اینکه آیتم‌های سازمان باید آی‌تی محور باشد ادامه داد: هم اکنون، بازرسی هوشمند، طرح ان.ان.اس، پرونده و دفترچه الکترونیک و ابلاغ و لیست بیمه ها به صورت اینترنتی در حال انجام است و با توجه به رویکرد علمی سازمان، اگر همکاران ما به روز نباشند، پیشرفتی نخواهیم داشت.

\n\n

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید در این سازمان حرمت مردم از هر لحاظ حفظ شود، جلب رضایت مخاطبان را هدف نهایی سازمان خواند و گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم بر اثر سهل انگاری و یا اشتباهات فردی از سوی ما، حقی از ارباب رجوع پایمال شود.

\n\n

خسروانی تصریح کرد: همه نکات لازم برای مردم داری باید در سازمان انجام شود چرا که تنها اگر مردم از ما راضی باشند، در رتبه‌بندی اول سازمان قرار خواهیم گرفت و به نتیجه ای که می‌خواهیم، دست می‌یابیم.

\n\n

\n\n

تامین اجتماعی به هیچ عنوان سازمانی اقتصادی نیست

\n\n

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند گفت: اگر ما در این سازمان، امکانات خوبی در اختیار دایرم از قِبَل منابع مالی مردم است لذا باید رویکرد علمی و عقل گرایانه را دنبال کنیم.

\n\n

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: لازم است مرتبا خدمات سازمان به مردم اطلاع رسانی شود، ضمن اینکه خدمات ما باید طوری باشد که برای همه قابل استفاده باشد.

\n\n

خسروانی با تاکید بر اینکه سازمان ما به هیچ عنوان سازمان اقتصادی نیست، تصریح کرد: ما یک سازمان تولید گر امنیت اجتماعی هستیم که برای شراکت در امنیت اجتماعی، در صندوق بیمه تامین اجتماعی شریک هستیم.

\n\n

در این نشست، کارکنان و روسای شعب حاضر در جلسه، پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند و راجع به آنها بحث و بررسی انجام شد و در پایان نیز به افرادی که در اتاق فکر مجازی اداره کل تامین اجتماعی، بهترین نظرات و انتقادات را مطرح کرده بودند با اهدای هدایایی توسط مدیرکل استان، تقدیر شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر