جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آستانه نوروز و روز طبیعت روز پنجشنبه در آینیی جشن ازدواج آسان 80 زوج جوان از سه شهرستان استان بوشهر به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در محل کاروانسرای مشیرالملک شهر برازجان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه شعبه دشتستان دراین آیین به ایرنا گفت: در این جشن، 160 عروس و داماد نیازمند، بی سرپرست و یتیم از شهرستانهای بوشهر، دشتی و دشتستان با حمایت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها ومشارکت خوب خیرین ومردم استان بوشهر ازدواج آسان خود را برگزار کردند.\n\n
کد خبر: ۱۹۹۰۵
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: در آستانه نوروز و روز طبیعت روز پنجشنبه در آینیی جشن ازدواج آسان 80 زوج جوان از سه شهرستان استان بوشهر به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در محل کاروانسرای مشیرالملک شهر برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه شعبه دشتستان دراین آیین به ایرنا گفت: در این جشن، 160 عروس و داماد نیازمند، بی سرپرست و یتیم از شهرستانهای بوشهر، دشتی و دشتستان با حمایت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها ومشارکت خوب خیرین ومردم استان بوشهر ازدواج آسان خود را برگزار کردند.

\n\n

\n\n

لیلا رزمجو افزود: حمایت های مالی و معنوی و فراهم آوردن مایحتاج اولیه زندگی جوانان نیازمند که در آستانه ازدواج هستند از اهداف مهم این موسسه است.

\n\n

وی بیان کرد: در این آیین موسسه با حمایت خیرین به هر یک از زوجها جهیزیه به ارزش 17 میلیون ریال اهدا کرد. 

\n\n

امام جمعه برازجان گفت: یکی از سنتهای مهم که دردین مبین اسلام به آن تاکید فراوان شده اهمیت به ازدواج جوانان است.

\n\n

حجت الاسلام حسن مصلح بر تسهیل امر ازدواج جوانان در جامعه تاکید کرد و افزود: سختگیری در ازدواج جوانان یکی از عوامل بالا رفتن سن ازدواج درکشور است که ضروری است خانواده ها و مردم به این مهم توجه وافر داشته باشند.

\n\n

\n\n

وی یادآور شد: خانواده ها باید با تسهیل شرایط ازدواج و نیز پرهیز از هزینه های بی مورد، جوانان را در تشکیل خانواده کمک کنند.

\n\n

مصلح، بر حمایت و کمک مردم به موسسه های خیریه که درامر ازدواج جوانان همت می کنند، تاکید کرد.

\n\n

در این مراسم جهیزیه نوعروسان به ارزش 17 میلیون ریال به هر یک از زوجها اهدا شد

\n\n

همچنین اجرای موسیقی سنتی، شعرخوانی و نمایش، سرود، نقالی، بیت خوانی، نورافشانی از دیگر برنامه ها در این مراسم بود.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر