پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سيدقاسم ياحسينی گفت:کتاب «شما کی شهید شدید؟» شامل خاطرات تاریخ شفاهی 67 جانباز 70 درصد استان بوشهر است که در قالب تاریخ شفاهی نوشته شده است.هنگامی که کتاب «شما کی شهید شدید؟» را نوشتم،تا به امروز 6 جانباز به شهادت رسیدند\n\nبه گزارش فکرشهر، سيدقاسم ياحسينی، پژوهشگر تاریخ و نویسنده در گفت و گو با میزان در خصوص کتاب جدیدش گفت: کتاب «شما کی شهید شدید؟» را که از سال 1386 اتمام رساندم به زودی منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۰۱۹
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: سيدقاسم ياحسينی گفت:کتاب «شما کی شهید شدید؟» شامل خاطرات تاریخ شفاهی 67 جانباز 70 درصد استان بوشهر است که در قالب تاریخ شفاهی نوشته شده است.هنگامی که کتاب «شما کی شهید شدید؟» را نوشتم،تا به امروز 6 جانباز به شهادت رسیدند

\n\n

به گزارش فکرشهر، سيدقاسم ياحسينی، پژوهشگر تاریخ و نویسنده در گفت و گو با میزان در خصوص کتاب جدیدش گفت: کتاب «شما کی شهید شدید؟» را که از سال 1386 اتمام رساندم به زودی منتشر خواهد شد.

\n\n

وی افزود: کتاب «شما کی شهید شدید؟» شامل خاطرات تاریخ شفاهی 67 جانباز 70 درصد استان بوشهر است که در قالب تاریخ شفاهی نوشته شده است.
\n 
\nیا حسینی تصریح کرد: متاسفانه این کتاب بعد از مدت ها به تازگی آماده انتشار از سوی نشر شاهد شده است و در این فاصله 6 جانباز در اثر عوارض مجروحیت دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند.
\n 
\nگفتنی است کتاب «شما کی شهید شدید؟» در حدود 900 صفحه ، از سوی نشر شاهد روانه بازار نشر خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر