پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اورژانس و مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان دیر گفت: جوان ۲۴ ساله دیری بنام (ع  ب  ) با استفاده از طناب خود را حلق آویز کرد.
کد خبر: ۲۰۱۳۷
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: رئیس اورژانس و مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان دیر گفت: جوان ۲۴ ساله دیری بنام (ع  ب  ) با استفاده از طناب خود را حلق آویز کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمود حسینیان در گفتگو با پارس خلیج اظهار داشت: بدنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ شهری بندر دیر در ساعت ۲۰:۱۳ شنبه شب،مبنی بر خودکشی جوانی در روستای تل ریس از توابع بخش مرکزی شهرستان دیر،بلافاصله نیروهای اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل وقوع حادثه اعزام شدند که متأسفانه این جوان ۲۴ ساله قبل از رسیدن نیروهای اورژانس جان باخته بود.

\n\n

حسینیان افزود: هنوز نتیجه بررسی و نظر پزشک قانونی در این خصوص اعلام نشده است و از سوی پلیس آگاهی تحقیقات در مورد علت خودکشی ادامه دارد.

\n\n

دهیار روستای لمبدان پایینی ضمن تایید خودکشی جوان ۲۴ ساله دیری، در گفتگو با پارس خلیج، گفت: شب گذشته در پی تماس خانواده مرحوم  (ع   – ب ) بلافاصله به منزل آنها در روستای تل ریس که نزدیک روستای لمبدان است رفتم که متاسفانه این جوان را در حالیکه حلق آویز و جان باخته بود مشاهد نمودم.

\n\n

احمد زبیری با بیان اینکه این جوان ۲۴ ساله مجرد، و به تنهایی در منزل خود زندگی می کرد، اظهار داشت: با تماس با نیروهای اورژانس و پلیس آگاهی،بلافاصله آنها در محل حاضر شدند و تحقیقات و کار خود را آغاز نمودند.

\n\n

دهیار روستای لمبدان بالایی افزود: مرحوم (ع  ب )با فوت مادر خود، و اذدواج مجدد پدر و همچنین اذدواج خواهران و برادرانش،به تنهایی در منزل خود زندگی میکرد که یکی از برادرانش که دو روزی از وی خبری نداشت و نگران حال (ع ) شده بود  وارد منزل می شود و از طریق شکستن شیشه درب اتاق متوجه جسم بی جان و حلق آویز برادر خود می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر