جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم از ابلاغ آیین‌نامه جدید موسیقی به دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: در آیین‌نامه جدید قید شده است که اصل موسیقی از نگاه مدیریت حوزه فرهنگی کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی که مرجع تصویب است، مطرود نیست.\n\nبه گزارش فکرشهر، دکتر سید ضیاء هاشمی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه آیین‌نامه موسیقی در دانشگاه‌ها شفاف سازی شده ،افزود:در آیین‌نامه قبلی ابهامات و سوء تعبیرهایی وجود داشت که باید شفاف می‌شد.این موارد در آیین‌نامه جدید لحاظ شده، بنابراین اصل موسیقی از نگاه مدیریت حوزه فرهنگی کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی که مرجع تصویب است مطرود نیست.
کد خبر: ۲۰۱۹۳
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم از ابلاغ آیین‌نامه جدید موسیقی به دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: در آیین‌نامه جدید قید شده است که اصل موسیقی از نگاه مدیریت حوزه فرهنگی کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی که مرجع تصویب است، مطرود نیست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر سید ضیاء هاشمی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه آیین‌نامه موسیقی در دانشگاه‌ها شفاف سازی شده ،افزود:در آیین‌نامه قبلی ابهامات و سوء تعبیرهایی وجود داشت که باید شفاف می‌شد.این موارد در آیین‌نامه جدید لحاظ شده، بنابراین اصل موسیقی از نگاه مدیریت حوزه فرهنگی کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی که مرجع تصویب است مطرود نیست.

\n\n

وی با بیان اینکه آیین‌نامه جدید از زمان ابلاغ در دانشگاه‌ها لازم الاجرا است،خاطرنشان کرد: موسیقی مورد توجه و تایید در دانشگاه‌ها،موسیقی است فاخر و علمی و در چارچوبی که تعیین شده. بر اساس این چارچوب‌ها،باید از موسیقی در دانشگاه‌ها استفاده مناسب شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر