جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همایش " کره سـبز " با شعار کودکان از هر مکان و هر نژاد ، زمین در انتطار نجات و پیام دکتر معصومه ابتکار ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ، در مدرسه 22 بهمن شهر سعدآباد برگزار گردید .\n\nبه گزارش فکرشهر از پرسوک، متن پیام دکتر معصومه ابتکار به دانش آموزان دبستان22 بهمن شهر سعدآباد به شرح زیر می باشد :\n\n\n\nفرزندان عزیز سرزمین ایران
کد خبر: ۲۰۳۶۴
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: همایش " کره سـبز " با شعار کودکان از هر مکان و هر نژاد ، زمین در انتطار نجات و پیام دکتر معصومه ابتکار ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ، در مدرسه 22 بهمن شهر سعدآباد برگزار گردید .

\n\n

به گزارش فکرشهر از پرسوک، متن پیام دکتر معصومه ابتکار به دانش آموزان دبستان22 بهمن شهر سعدآباد به شرح زیر می باشد :

\n\n

\n\n

فرزندان عزیز سرزمین ایران

\n\n

سلام بر شما ؛ شمایی که سرمایه های بزرگ جهان فردا هستید ؛ شمایی که با درخت و گل و پروانه و آب و رودخانه دوست هستید ؛ شمایی که می دانید طبیعت دلیل شادی و نشاط و سلامتی شماست .

\n\n

نسل شما ، نسل آگاه است . شما می دانید به همان میزان که از طبیعت ، تماشای حیوانات ، جست و خیز یک خرگوش ، سنجاب یا یوزپلنگ شاد می شوید یا سایه درختی استراحت می کنید ، باید در حفظ آنها هم کوشا باشید .

\n\n

\n\n

شما این دانسته های خود را می توانید به بزرگ تر هایتان هم بیاموزید. پدران و مادران از شما یاد می گیرند که چگونه با طبیعت مهربان باشند . به آنها بگوییدکه قدر کره سبز را باید دانست و هر ضربه و زخمی که به زمین و دریا و جنگل وارد شود ، زندگی فردای همه را تحت تاثیر قرار می دهد .

\n\n

دانش آموزان عزیز دبستان 22 بهمن شهر سعدآباد به بزرگ تر ها یاد آوری کنید که سلامت محیط زیست برای حال و آینده زندگی ما و برای اینکه ایران عزیز شاد و سرافراز بماند لازم است . به آنها بگویید نسل آینده حق دارد به تماشای پرواز پرندگان ، زندگی حیوانات در طبیعت و دریاچه ها ، رودخانه ها و کوه ها بنشیند و از این زیبایی ها ، خلاقیت و نوآوری را بیاموزد.

\n\n

ما هم در دولت همه تلاش خود را برای شما آینده سازان کشور به کار می گیریم در محیطی بهتر و سرسبزتر زندگی کنید . از شما می خواهیم در این راه به ما کمک کنید و نگذارید آب و هوا و خاک آلوده شود . " برای حفظ محیط زیست همه باید با هم تلاش کنیم .

\n\n

معصومه ابتکار ، 19 اسفند1394

\n\n

\n\n

رحیمی / روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه سعدآباد خبرنگار پرسوک

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر