جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: 135 جاذبه تاریخی و گردشگری دشتستان آماده استقبال از مهمانان نوروزی است.\n\nبه گزارش فکرشهر، ارسلان زارع  اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی بانوان ایران اسلامی است و الگوبرداری از این بانوی بزرگوار باید مورد توجه قرار گیرد.\n\nوی به فارس گفت: توجه بانوان به حجاب و عفاف امری لازم است و باید خانواده‌ها به سمت نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی حرکت کنند.
کد خبر: ۲۰۴۸۲
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: 135 جاذبه تاریخی و گردشگری دشتستان آماده استقبال از مهمانان نوروزی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع  اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی بانوان ایران اسلامی است و الگوبرداری از این بانوی بزرگوار باید مورد توجه قرار گیرد.

\n\n

وی به فارس گفت: توجه بانوان به حجاب و عفاف امری لازم است و باید خانواده‌ها به سمت نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی حرکت کنند.

\n\n

فرماندار دشتستان با تاکید بر آمادگی مسئولان دشتستان برای تعطیلات نوروز خاطر نشان کرد: ان‌شاالله همگی آمادگی خدمات رسانی به هموطنان را در ایام تعطیلات نوروز داریم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

\n\n

زارع با اشاره به تمهیدات انجام شده در بحث تامین مواد غذایی تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول، آمادگی نظارت بر اغذیه فروشی‌ها و میوه‌فروشی‌ها و دیگر نیازهای مردم و مسافرین را دارند و در تامین مایحتاج مردم نیز مشکلی نداریم.

\n\n

وی تاکید کرد: در بحث آب و برق و گاز، نیروهای کشیک شبانه‌روزی پیش‌بینی شده و در تامین اینترنت نیز در شهرستان در ایام نوروز مشکلی نداریم.

\n\n

فرماندار دشتستان گفت: مدیران آب و فاضلاب روستایی نیز نظارت کاملی انجام می‌دهند تا مردم و مسافرین عزیز مشکلی در تامین آب مورد نیاز نداشته باشند.

\n\n

زارع ابراز داشت: برای ورودی شهرهای برازجان، دالکی، تنگ ارم، کلمه و شبانکاره هنگام ورود مسافران نوروزی در ساعات اولیه برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

\n\n

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای روشنایی معابر و کوچه‌ها در شهرستان اظهار داشت: مدیران برق شهرستان نسبت به تامین روشنایی کوچه‌ها و خیابان‌های شهرها و روستاها مخصوصا شهر برازجان اقدام کرده‌اند تا شاهد تاریکی کوچه‌ها و خیابان‌ها نباشیم.

\n\n

فرماندار دشتستان گفت: حفاری‌ها را در شهرهای بزرگ تعطیل می‌کنیم تا چهره شهرها در ایام تعطیلات، نازیبا نشود و مسافران از حضور در شهرستان لذت ببرند.

\n\n

زارع با بیان اینکه 135 جاذبه تاریخی و گردشگری دشتستان آماده استقبال از مهمانان نوروزی است افزود: جاذبه‌های گردشگری در دشتستان خیلی زیاد است و از میراث فرهنگی و گردشگری، ارشاد اسلامی و شهرداری‌ها می‌خواهیم در امر جابجایی گردشگران و دیدار از اماکن تاریخی و مذهبی اقدام کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر