جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: در پی وقوع یک انفجار در پایتخت ترکیه، وزیر بهداشت این کشور از افزایش آمار تلفات این انفجار خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد موذن‌اوغلو، وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد که در انفجار عصر روز یکشنبه در آنکارا 34 تن کشته شده‌اند که از این میان 30 تن در محل وقوع بمب‌گذاری و چهار تن دیگر در مسیر بیمارستان جان باختند.
کد خبر: ۲۰۴۸۴
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: در پی وقوع یک انفجار در پایتخت ترکیه، وزیر بهداشت این کشور از افزایش آمار تلفات این انفجار خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد موذن‌اوغلو، وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد که در انفجار عصر روز یکشنبه در آنکارا 34 تن کشته شده‌اند که از این میان 30 تن در محل وقوع بمب‌گذاری و چهار تن دیگر در مسیر بیمارستان جان باختند.

\n\n

وی همچنین از افزایش آمار زخمی‌ها در این انفجار خبر داد و افزود، 125 تن در این بمب‌گذاری زخمی شدند که حال 19 تن از این افراد وخیم گزارش شده است. این افراد در 14 بیمارستان آنکارا بستری هستند و دست‌کم 9 تن مورد عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

\n\n

موذن‌اوغلو گفت: ما حدس می‌زنیم احتمالا یک یا دو بمب‌گذار انتحاری در میان افرادی که کشته شده‌اند، باشند.

\n\n

پیش از این، شبکه تلویزیونی NTV ترکیه گزارش داد، عصر روز یک‌شنبه یک بمب در نزدیکی ایستگاه‌های اتوبوس در بلوار آتاتورک در منطقه کیزیلای آنکارا منفجر شده است. این شبکه خبری اعلام کرد، انفجار هنگامی روی داده که یک خودرو خود را به یک اتوبوس کوبیده و به نظر می‌رسد که انفجار رخ داده ناشی از بمب کار گذاشته شده در داخل خودرو بوده است.

\n\n

منطقه‌ای که هدف انفجار قرار گرفته، جایی است که دفتر نخست‌وزیر و بسیاری از وزارتخانه‌های ترکیه در نزدیکی آن واقع شده‌ است.

\n\n

در همین حال، رهبران روسیه، انگلیس و ناتو در واکنش به انفجار اخیر در آنکارا این رخداد را محکوم کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر