شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و برنامه تشدید نظارت بر صنوف حساس مواد غذایی از ابتدای آبان ماه در سطح شهرستان، در طی مراسمی از صنوف برگزیده و بازرسان نمونه تقدیر شد. \n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، گفت: شغل بهداشت محیط از شغلهای حساس و پردغدغه است واز بازرسان بهداشت محیط خواست که در انجام امور، سعه صدر و دقت و تیزبینی را سرلوحه کار خود قرار دهند . 
کد خبر: ۲۰۶۵۸
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و برنامه تشدید نظارت بر صنوف حساس مواد غذایی از ابتدای آبان ماه در سطح شهرستان، در طی مراسمی از صنوف برگزیده و بازرسان نمونه تقدیر شد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، گفت: شغل بهداشت محیط از شغلهای حساس و پردغدغه است واز بازرسان بهداشت محیط خواست که در انجام امور، سعه صدر و دقت و تیزبینی را سرلوحه کار خود قرار دهند . 

\n\n

دکتر حاجیونی همچنین از صنوفی که در این طرح ،تمامی معیارهای بهداشتی را داشته اند، تقدیر و تشکر نمود و سلامت جامعه را در گرو رعایت موازین بهداشتی در صنوف غذایی بیان کرد. 

\n\n

\n\n

در ادامه ،کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان در این خصوص گفت:با تلاش بازرسان بهداشت محیط و تشدید نظارتها ،آمار وضعیت بهداشتی صنوف بویژه در زمینه استفاده شاغلین از کلاه و روپوش و همچنین اخذ کارت تندرستی و گواهینامه آموزش صنوف رشد قابل توجهی داشته است. 

\n\n

مهندس سیده فاطمه حسینی افزود: در همین راستا تعدادی از صنوف که تمامی شرایط بهداشتی از جمله وضعیت بهسازی و معیارهای بهداشتی آنها مطابق با قوانین بوده به عنوان صنوف برگزیده این طرح انتخاب شدند. 

\n\n

در پایان با حضور مدیران شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،نمایندگان اداره صنعت و معدن و تجارت، رییس اتاق اصناف شهرستان و اتحادیه های مربوطه لوح تقدیر و تندیس تندرستی به صنوف و بازرسان نمونه طرح، اهداء گردید.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر