جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: شبکه آر.تی.بی.اف بلژیک اعلام کرد: هویت سه تروریست انتحاری فرودگاه بلژیک دو برادر به نامهای خالد و براهیم البکراوی و نفر سوم نیز 'نجم العشراوی' است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، تلویزیون بلژیکی آر تی بی اف (RTBF) روز چهارشنبه گفت که هویت دو تن از تروریستها (دو برادر) پیشتر برای پلیس معلوم بوده است و فرد سومی که کلاه بر سر دارد و در تصویر در کنار آنان دیده می شود تحت تعقیب است.\n\nبراساس این گزارش فرد سوم تحت تعقیب پلیس بلژیک 'نجم العشراوی' 25 ساله می باشد. تابعیت این فرد تاکنون اعلام نشده است.
کد خبر: ۲۰۷۶۶
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: شبکه آر.تی.بی.اف بلژیک اعلام کرد: هویت سه تروریست انتحاری فرودگاه بلژیک دو برادر به نامهای خالد و براهیم البکراوی و نفر سوم نیز 'نجم العشراوی' است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، تلویزیون بلژیکی آر تی بی اف (RTBF) روز چهارشنبه گفت که هویت دو تن از تروریستها (دو برادر) پیشتر برای پلیس معلوم بوده است و فرد سومی که کلاه بر سر دارد و در تصویر در کنار آنان دیده می شود تحت تعقیب است.

\n\n

براساس این گزارش فرد سوم تحت تعقیب پلیس بلژیک 'نجم العشراوی' 25 ساله می باشد. تابعیت این فرد تاکنون اعلام نشده است.

\n\n

آر تی بی اف می گوید که پلیس این برادران را که شهروندان بلژیک هستند، می شناخته و آنان سوابق جنایی داشتند ولی ارتباطی با فعالیتهای تروریستی نداشتند.

\n\n

\n\n

بر اساس اخبار این رسانه بلژیکی، خالد البکراوی برای اجاره آپارتمانی در منطقه جنگلی بروکسل از یک هویت جعلی استفاده کرده بود. هفته پیش پلیس در این منطقه یک فرد مسلح را از پا درآورد.

\n\n

در خلال آن تیراندازی، پلیس اثر انگشت مظنون اصلی حملات تروریستی 13 نوامبر پاریس به نام صلاح عبدالسلام را کشف کرد. عبدالسلام جمعه گذشته در یورش پلیس دستگیر شد.

\n\n

**تروریست ها بمب ها را با چمدان وارد فرودگاه بروکسل کردند

\n\n

به گزارش خبرگزاری'فرانس پرس'، فرانسیس ورمیرن شهردار منطقه زاونتن بلژیک گفت: تروریستها به همراه چمدان های حاوی بمب ها با تاکسی به فرودگاه آمدند. 

\n\n

\n\n

به گفته وی آنها (تروریستها) چمدان ها را در چرخ دستی قرار دادند که دو بمب اول منفجر شد. تروریست سوم نیز چمدان حاوی بمب خود را روی چرخ دستی گذاشت اما وی احتمالا دچار ترس شد و بمب را منفجر نکرد.

\n\n

روز سه شنبه در پی انفجارهای دو گانه فرودگاه و انفجار ایستگاه مترو بروکسل پایتخت بلژیک 34 تن کشته و 250 نفر مجروح شدند.

\n\n

داعش مسوولیت این انفجارها را برعهده گرفته است.

\n\n

به دنبال این حادثه تروریستی در بلژیک سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر