جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
صبح امروز رخ داد؛
فکرشهر: درگیری مسلحانه ی بین پلیس و سارقینی که با حضور مردم، کارشان ناتمام مانده بود، به مرگ یک سارق و خودکشی سارق دیگر و مجروحیت چندین نفر انجامید...
کد خبر: ۲۰۸۰۲
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: درگیری مسلحانه ی بین پلیس و سارقینی که با حضور مردم، کارشان ناتمام مانده بود، به مرگ یک سارق و خودکشی سارق دیگر و مجروحیت چندین نفر انجامید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر در این خصوص گفت: دو سارق سیم و کابل برق که با حضور به موقع پلیس در سرقت ناکام شده بودند، اقدام به تیراندازی به سمت پلیس و مردم کردند که با پاسخ متقابل پلیس یکی از سارقین مجروح و دیگری خودکشی کرد.

\n\n

سرهنگ علیرضا رزمی در خصوص جزییات بیشتر این حادثه گفت: در پی تماس تلفنی ساعت 6 صبح امروز مردم روستای "نوکار گزی" از توابع بخش "کره بند" شهرستان بوشهر با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت سیم و کابل برق روستا بوسیله دو نفر و اقدام به تیراندازی به سمت مردم، مامورین پاسگاه انتظامی کره بند به محل حادثه اعزام شدند.

\n\n

وی افزود: پس از حضور گشت پلیس در محل حادثه مشخص شد متهمان به هویت "محمدحسن" و "مهدی"ساکن یکی از استانهای همجوار در حال سرقت سیم و کابل برق روستا می باشند.

\n\n

به گفته سرهنگ رزمی، سارقین بدون توجه به اخطار و دستور "ایست پلیس" اقدام به درگیری مسلحانه نموده و در همین حین، با اسلحه سوزنی به سمت مردم و پلیس شلیک می کردند که سه نفر از اهالی روستا زخمی و دو دستگاه خودرو نیز دچار خسارات زیادی شد.

\n\n

وی تصریح کرد: نیروهای پلیس حاضر در صحنه با رعایت همه جوانب احتیاط با شلیک 24 تیر هوایی خواستار تسلیم سارقین شدند ولی آنها همچنان بدون توجه به دستور پلیس به سمت مردم و پلیس شلیک می کردند.

\n\n

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نهایتا پلیس به سمت سارقین مسلح تیراندازی که یکی از سارقین از ناحیه پا مجروح، دستگیر و به بیمارستان منتقل شد، اما در بیمارستان بوشهر درگذشت.

\n\n

وی بیان کرد: همدست دیگر وی که عرصه را برخود تنگ می دید با اسلحه سوزنی که در دست داشت یک تیر به سینه خود شلیک کرد که بر اثر جراحات وارده فوت شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر