سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
 فکرشهر: مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی بوشهر از اعزام ۴۰ مداح این استان برای دیدار با مقام معظم رهبری در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی، حسین ادیبی گفت: کاروان ۴۰ نفره مداحان استان بوشهر به همت تبلیغات اسلامی به قصد حضور در محفل دیدار با مقام معظم رهبری، بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد.\n\nوی افزود: این مراسم هر ساله به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، در بیت رهبری برگزار می‌شود، که مداحان بوشهری طبق سهمیه‌بندی در این محفل حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۲۰۹۲۲
سه‌شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱

 فکرشهر: مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی بوشهر از اعزام ۴۰ مداح این استان برای دیدار با مقام معظم رهبری در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی، حسین ادیبی گفت: کاروان ۴۰ نفره مداحان استان بوشهر به همت تبلیغات اسلامی به قصد حضور در محفل دیدار با مقام معظم رهبری، بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد.

\n\n

وی افزود: این مراسم هر ساله به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، در بیت رهبری برگزار می‌شود، که مداحان بوشهری طبق سهمیه‌بندی در این محفل حضور پیدا می‌کنند.

\n\n

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: هدف از این دیدار تجدید میثاق با ولایت و همچنین استفاده مداحان از نکات و تذکرات مقام معظم رهبری است.

\n\n

گفتنی است، هر ساله در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مداحان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر