جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام‌ جمعه بردخون از بدحجابی انتقاد کرد و گفت: حجاب برخی زنان در جامعه، در شأن جامعه اسلامی نیست.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید حسین‌رکنی حسینی ظهر امروز در جمع مردم بردخون اظهار داشت: از رئیس‌جمهور و دولت انتظار داریم فاصله‌ها را بین فقرا و اغنیا کم کنند و مسئولان به دور از نگاه‌های سیاسی مشکلات مردم را رفع کنند.
کد خبر: ۲۰۹۴۳
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۸

فکرشهر: امام‌ جمعه بردخون از بدحجابی انتقاد کرد و گفت: حجاب برخی زنان در جامعه، در شأن جامعه اسلامی نیست.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید حسین‌رکنی حسینی ظهر امروز در جمع مردم بردخون اظهار داشت: از رئیس‌جمهور و دولت انتظار داریم فاصله‌ها را بین فقرا و اغنیا کم کنند و مسئولان به دور از نگاه‌های سیاسی مشکلات مردم را رفع کنند.

\n\n

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی باید عدالت رعایت شود نه اینکه برخی روزبه‌روز ثروتمندتر وعده‌ای هرروز محروم‌تر شوند، افزود: اگر بخواهیم جامعه‌ای نمونه داشته‌باشیم باید توجه خود را به نیازمندان افزایش دهیم و فاصله طبقاتی را کم کنیم زیرا عادلانه نیست گروهی 50 یا 100  میلیون حقوق داشته‌باشند اما برخی با حقوق یک‌میلیونی زندگی کنند.

\n\n

رکنی‌حسینی خواستار کنترل سرمایه‌های نامشروع شد و اضافه کرد: جامعه‌ای که فقیر باشد جامعه سالمی نخواهد بود پس ضرورت دارد مشکلات ازدواج، اشتغال، مسکن و آنچه به زندگی مردم وابسته است را با جدیت سامان دهیم چرا که افزایش طلاق، عدم امنیت شغلی و فقر باعث ازهم‌پاشیدگی خانواده‌ها خواهد شد.

\n\n

امام‌ جمعه بردخون از بدحجابی انتقاد کرد و گفت: حجاب و مانتو و لباس‌های برخی زنان در شأن جامعه اسلامی نیست و ممکن است تا زمانی دیگر زن‌های چادری به سخره گرفته شوند پس ملتی که 8 سال دفاع کرد و هزاران شهید تقدیم نموده شایسته نیست امروز وارث جامعه‌ای بی‌حجاب یا کم‌حجاب باشد.

\n\n

وی با اشاره به میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) جایگاه والایی دارد و بهترین اسوه برای زنان است و زندگانی ساده آن حضرت، ازدواج و همراهی با حضرت علی (ع) نمونه‌ای خاص برای جهانیان است اما متأسفانه عده‌ای که مدعی پیروی آن حضرت هستند با برگزاری عروسی‌های آن‌چنانی ضمن بی‌اعتنایی به سیره فاطمی با موسیقی مبتذل موجب اذیت مردم می‌شوند.

\n\n

رکنی حسینی از مردم خواست با امربه‌معروف و نهی از منکر از حقوق خود دفاع کنند و انتظار نداشته‌باشند تنها امام‌جمعه مدافع حقوق آنان باشد.

\n\n

امام‌جمعه بردخون به اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع و خواسته مردم اقتصاد است که باید به‌صورت عملی بر روی آن کار کرد و نباید در قالب شعار و بنر و پلاکارد خلاصه شود.

\n\n

وی زیاده‌خواهی آمریکا را یادآور شد و افزود: زیاده‌خواهی آمریکا تمامی ندارد زیرا آمریکا می‌خواهد که ملت ما تسلیم شود و هر روز به دنبال بهانه‌ای جدید است و اگر عقب‌نشینی کنیم سودی ندارد پس باید از ارزش‌ها و داشته‌های خود دست برنداریم.

\n\n

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: مردم لبخندهای دشمن را باور نمی‌کنند و مسئولان نیز باید در مسیر رهبری حرکت کنند زیرا رمز آزادی و پیشرفت کشور ما پیروی از ولایت‌فقیه است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر