جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد با نادیده گرفتن منویات رهبری درباره پدیده نفوذ در مقابل این هجمه دشمن کوتاه می‌آیند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت مقام حضرت فاطمه زهرا(س) در روستای آب‌طویل بخش مرکزی بوشهر اظهار داشت: در حالی که مقام معظم رهبری از نفوذ به‌عنوان یک موضوع با طراحی جدی برای عملیاتی کردن آن در سطح کشور خبر می‌دهد عده‌ای در کشور این صحبت رهبری را جدی نمی‌گیرند.
کد خبر: ۲۰۹۴۷
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۴

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد با نادیده گرفتن منویات رهبری درباره پدیده نفوذ در مقابل این هجمه دشمن کوتاه می‌آیند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت مقام حضرت فاطمه زهرا(س) در روستای آب‌طویل بخش مرکزی بوشهر اظهار داشت: در حالی که مقام معظم رهبری از نفوذ به‌عنوان یک موضوع با طراحی جدی برای عملیاتی کردن آن در سطح کشور خبر می‌دهد عده‌ای در کشور این صحبت رهبری را جدی نمی‌گیرند.

\n\n

وی اضافه کرد: برخی‌ها در کشور چنان تحت تأثیر لبخندهای دشمن قرار گرفته‌اند که توطئه نفوذ دشمن را توهمی بیش نمی‌دانند در حالی که دشمن سال‌ها برای براندازی نظام به روش‌های مختلف در حال دسیسه‌چینی است.

\n\n

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر دشمن تاکنون توفیقی کسب نکرده‌است صرفاً به دلیل حضور ارزشمند مقام معظم رهبری و مواضع عالمانه وی و وحدت مردم بوده‌است.

\n\n

جمیری تصریح کرد: سخنرانی روشن‌گرانه مقام معظم رهبری در اولین روز از سال جدید باید مبنایی برای عمل‌گرایی قرار گیرد هر چند که دشمن از طریق یاران داخلیش تلاش می‌کند تا آنچه رهبری به‌عنوان یک دغدغه جدی گوشزد می‌کنند محقق نشود.

\n\n

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)  یادآور شد: مهم‌ترین وجه زندگی ایشان در طول دوران کوتاه عمر پربرکتشان، دفاع از ولایت و امامت است و کسانی که می‌خواهند ادامه‌دهنده راه وی باشند باید از این پیام درس بگیرند.

\n\n

وی ادامه داد: مهم‌ترین این پیام این است که حضرت زهرا (س) با امام زمان خود گام‌به‌گام پیش رفت و تبعیت وی به‌گونه‌ای بود که نه یک گام جلو و نه یک گام عقب‌تر از امام خود قرار گرفت.

\n\n

جمیری اظهار کرد: در دوران معاصر نیز رمز موفقیت 37 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی این است که مردم پشتیبان و پیرو ولایت‌فقیه بوده‌اند به‌گونه‌ای که با وجود 37 سال مبارزه علیه استعمار و استکبار روزبه‌روز موفق‌تر عمل کرده‌ به‌طوری که دنیای اسلام به داشتن ولی صالح الهی در زمان غیبت در ایران اسلامی افتخار می‌کند.

\n\n

وی با قدردانی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات اسفندماه سال گذشته عنوان کرد: مردم به تکلیف الهی خود در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی عمل کردند و آن چیز که مهم است صلاح نظام و مملکت است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر