شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: به گفته یکی از روزنامه‌های کشور، برخی مقامات دولتی در تلاش هستند در راستای احقاق حقوق شهروندی دادگاهی برای حقوق شهروندی تأسیس شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه خراسان نوشت: بر اساس گزارش یک نهاد نظارتی، برخی مسئولان مهم اجرایی با ارسال نامه‌هایی به تعدادی از مدیران دولتی، از آن‌ها خواسته‌اند با توجه به اهتمام رئیس‌جمهور به موضوع حقوق شهروندی، شرایط انجام اقداماتی مانند تأسیس دادگاه رسیدگی به تخلفات حقوق شهروندی بررسی شود.
کد خبر: ۲۰۹۹۹
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: به گفته یکی از روزنامه‌های کشور، برخی مقامات دولتی در تلاش هستند در راستای احقاق حقوق شهروندی دادگاهی برای حقوق شهروندی تأسیس شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه خراسان نوشت: بر اساس گزارش یک نهاد نظارتی، برخی مسئولان مهم اجرایی با ارسال نامه‌هایی به تعدادی از مدیران دولتی، از آن‌ها خواسته‌اند با توجه به اهتمام رئیس‌جمهور به موضوع حقوق شهروندی، شرایط انجام اقداماتی مانند تأسیس دادگاه رسیدگی به تخلفات حقوق شهروندی بررسی شود.

\n\n

این روزنامه در ادامه نوشته است: این درخواست با عنایت به اصول مهم قانون اساسی که اثبات جرم را تنها در دادگاه صالح و مرجع رسمی تظلمات و شکایات را دادگستری دانسته، خارج از اختیارات رئیس‌جمهور و حتی قوه مجریه است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر