پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر:  فرماندار دشتی با اشاره به تکمیل ۱۴۸ پروژه نیمه تمام شهرستان دشتی، گفت: در سال جاری طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان در اولویت است.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو صبح سه‌شنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی ضمن تبریک سال جدید از تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته تقدیر کرد و اظهار داشت: با تلاش همه همکاران عزیز در فرمانداری و بخشداری مهم‌ترین رویداد بزرگ سیاسی که همان انتخابات هفتم اسفند ماه بود با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۱۷۸
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

فکرشهر:  فرماندار دشتی با اشاره به تکمیل ۱۴۸ پروژه نیمه تمام شهرستان دشتی، گفت: در سال جاری طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان در اولویت است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو صبح سه‌شنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی ضمن تبریک سال جدید از تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته تقدیر کرد و اظهار داشت: با تلاش همه همکاران عزیز در فرمانداری و بخشداری مهم‌ترین رویداد بزرگ سیاسی که همان انتخابات هفتم اسفند ماه بود با شکوه هر چه تمامتر برگزار شد.

\n\n

وی با بیان اینکه انتخابات در سطح شهرستان به بهترین شکل برگزار شد، گفت: این رویداد بزرگ نیز در کشور پرشور برگزار شد و مردم با آرای خود رویکرد و عملکرد دولت را تائید کردند.

\n\n

مهرجو در خصوص  پروژه‌های عمرانی نیز گفت: در سال گذشته علی‌رغم محدودیت‌ها و منابع اعتباری با مشکلات مواجه بودیم ولی با عنایت دولت و استاندار بوشهر تلاش همه مسئولین استانی و شهرستانی پروژه های خوبی در سطح شهرستان افتتاح شد که با بهره برداری از آنها تحول خوبی ایجاد شد.

\n\n

وی تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان را یکی از اقدامات ارزنده عنوان کرد و ادامه داد: در دوسال گذشته ۱۴۸ پروژه نیمه تمام در سطح شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

\n\n

مهرجو از احداث ۱۹ زمین چمن مصنوعی و ۴۷ بوستان در شهرها و روستاهای شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها در قالب پروژه‌های امید اجرا شده است که رضایت مندی خوبی ایجاد کرده است.

\n\n

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز پروژه جدید اجرا نمی‌شود و تلاش داریم مابقی پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهرستان تکمیل کنیم.

\n\n

فرماندار شهرستان دشتی راه اندازی گمرک لاور ساحلی را یکی دیگر از اقدامات ارزنده در سال گذشته عنوان کرد و یادآور شد: از تلاش‌های استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی که نقش بسزایی در راه اندازی گمرک داشتند تقدیر و تشکر می‌شود و امیدواریم این نقطه به عنوان مرکز تجاری بازرگانی شهرستان اشتغال زایی خوبی برای جوانان ایجاد کند.

\n\n

مهرجو با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: این نام گذاری ازطرف معظم له نشان داد که مهمترین مشکل کشور اقتصاد است که باید توجه ویژه ای به این امر شود تا مشکلات کشور حل شود

\n\n

وی گفت: ما نیز مسئولیت داریم کمک کنیم اقتصاد مقاومتی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است در شهرستان عملیاتی شود و وظیفه همه است در این مسیر حرکت کنند.

\n\n

فرماندار دشتی ادامه داد: در همین راستا به‌زودی طرح‌هایی که به لحاظ اشتغال‌زایی و توسعه‌ای در بخش های مختلف به‌ویژه کشاورزی، دریا و معادن برای شهرستان مفید است به استان اعلام می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر